Sons of Anarchy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva juttu että on muitakin. Mies epäili ensin että en edes tuosta sarjasta pitäisi, mutta kun ekan jakson näin niin olin ihan myyty. Olisi kyllä hyvä sarja muutenkin, mutta tuo Jax on aivan ihana. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
Jax on söpö. ja Half Sack kanssa :D

mä olen aina ollut heikkona moottoripyöriin :whistle: tyhmänä piti googlettaa jo tuleviakin tapahtumia :xmas:

Sama täällä, tekisi mieli katsoa kaikki osat samantien. :) Toivottavasti tulee Suomeen nuo muutkin tuotantokaudet, moni hyvä sarja on lopahtanut kesken kun ei ole hankittu uusia kausia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva juttu että on muitakin. Mies epäili ensin että en edes tuosta sarjasta pitäisi, mutta kun ekan jakson näin niin olin ihan myyty. Olisi kyllä hyvä sarja muutenkin, mutta tuo Jax on aivan ihana. :)

Mä en kanssa uskonut tykkääväni sarjasta, mutta vähän aikaa sitten näin ekan jakson ja aloin heti seuraamaan. Jax on kyllä niin kuuma, sitä saisi näyttää enemmän ilman paitaa :P

mä olen aina ollut heikkona moottoripyöriin :whistle: tyhmänä piti googlettaa jo tuleviakin tapahtumia :xmas:

Sama täällä, tekisi mieli katsoa kaikki osat samantien. :) Toivottavasti tulee Suomeen nuo muutkin tuotantokaudet, moni hyvä sarja on lopahtanut kesken kun ei ole hankittu uusia kausia.

uskoisin että tulee, sellanen hypetys ollut päällä.

mä miehelle marmatin että ihan syvältä kun sen tietää "perustuvan" Hamletiin niin tietää mitä tapahtuu. joopa joo, on siinä silti ollut kattomista ihan kylliksi :D

uskoisin että tulee, sellanen hypetys ollut päällä.

mä miehelle marmatin että ihan syvältä kun sen tietää "perustuvan" Hamletiin niin tietää mitä tapahtuu. joopa joo, on siinä silti ollut kattomista ihan kylliksi :D

Jep, katsomista kyllä riittää. ;)

Kauhea ko oli muuttunu tuo Charlie! Sehän näytteli nuorena siinä älä kerro äidille sarjassa sitä nuorta homoa. Miehen lempisarja, pitää vissin ittekki kattoa sitä ko ukko aina kehhuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja w:
Kauhea ko oli muuttunu tuo Charlie! Sehän näytteli nuorena siinä älä kerro äidille sarjassa sitä nuorta homoa. Miehen lempisarja, pitää vissin ittekki kattoa sitä ko ukko aina kehhuu :)

Voi apua, en yhtään osannut yhdistää siihen, vaikka nuorena katoinkin sitä sarjaa uskollisesti! Muistan sen tummahiuksisen kiharapäisen miehen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja w:

Kyllä siinä ihan katsomista on naisväellekin... :D No mutta vaikka silmän ruokaa riittää niin juonikin on minusta hyvä. En malta odotella miten tuo Taran ja Jaxin juttu kehittyy, ikuinen romantikko kun olen...

jax-teller-photo.jpg

:p

Yhteistyössä