A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MB:Kuka sitä näyttelee? sitä pääosaa?
Alkuperäinen kirjoittaja MB:Kuka sitä näyttelee? sitä pääosaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Jax on söpö. ja Half Sack kanssa![]()
mä olen aina ollut heikkona moottoripyöriintyhmänä piti googlettaa jo tuleviakin tapahtumia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiva juttu että on muitakin. Mies epäili ensin että en edes tuosta sarjasta pitäisi, mutta kun ekan jakson näin niin olin ihan myyty. Olisi kyllä hyvä sarja muutenkin, mutta tuo Jax on aivan ihana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Jax on söpö. ja Half Sack kanssa![]()
mä olen aina ollut heikkona moottoripyöriintyhmänä piti googlettaa jo tuleviakin tapahtumia :xmas:
Sama täällä, tekisi mieli katsoa kaikki osat samantien.Toivottavasti tulee Suomeen nuo muutkin tuotantokaudet, moni hyvä sarja on lopahtanut kesken kun ei ole hankittu uusia kausia.
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:Jax on söpö. ja Half Sack kanssa![]()
Sama täällä, tekisi mieli katsoa kaikki osat samantien.Toivottavasti tulee Suomeen nuo muutkin tuotantokaudet, moni hyvä sarja on lopahtanut kesken kun ei ole hankittu uusia kausia.
uskoisin että tulee, sellanen hypetys ollut päällä.
mä miehelle marmatin että ihan syvältä kun sen tietää "perustuvan" Hamletiin niin tietää mitä tapahtuu. joopa joo, on siinä silti ollut kattomista ihan kylliksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja w:Kauhea ko oli muuttunu tuo Charlie! Sehän näytteli nuorena siinä älä kerro äidille sarjassa sitä nuorta homoa. Miehen lempisarja, pitää vissin ittekki kattoa sitä ko ukko aina kehhuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja w:Kauhea ko oli muuttunu tuo Charlie! Sehän näytteli nuorena siinä älä kerro äidille sarjassa sitä nuorta homoa. Miehen lempisarja, pitää vissin ittekki kattoa sitä ko ukko aina kehhuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Kenen se teholla oleva vauva oikeen on? Ihmeteltiin eilen miehen kanssa.