M
"maire"
Vieras
Tuttavani lupasi hoitaa 5-vuotiastani kesällä pari viikkoa n.6 tuntia päivässä. Hänellä on itsellään kaksi omaa lasta. Kuinka paljon olisi mielestänne sopiva tuntitaksa? (puhtaana käteen)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26595799:ei mitään orjatyötä. 10 euroo tunnilta tekee tuolta ajalta silloin 300 viikossa ja 600 kahdelta viikolta
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26595846:siinä on kuulkaa niin iso vastuu, kun toisen lasta hoitaa. että itse en kyllä alkas millään naurettavalla viiden euron tuntipalkalla. jolla ei ole vara maksaa kunnon palkkaa. 10 euroo ei todellakaan ole mikään huippupalkka, niin sitten hoitakoon lapsensa ihan itse
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26595846:siinä on kuulkaa niin iso vastuu, kun toisen lasta hoitaa. että itse en kyllä alkas millään naurettavalla viiden euron tuntipalkalla. jolla ei ole vara maksaa kunnon palkkaa. 10 euroo ei todellakaan ole mikään huippupalkka, niin sitten hoitakoon lapsensa ihan itse
Saa aika hyvin perhe tienata, että on varmaa maksaa noin sairaan paljon lapsen hoitamisesta.
No just joo. Mitä sä teet työksesi?! Voishan pomo sulle sanoa, että en tienaa noin sairaan hyvin, että voisin maksaa sulle palkkaasi, joten puolitan sen nyt.Kyse on kuitenkin 35v aikuisesta koulutetusta ihmisestä jolle vastuuna tulossa lapsi!!! Lastenhoitokin on ihan työtä mistä kuuluu maksaa palkka. Vai mikä tuossa oli se pointti, että ei tarvitse? Työntekijällä on omiakin lapsia? Pph:llekin vaan -50% palkasta jos kotona on omatkin lapset? 500e kahdesta viikosta voisi olla vähin mitä kehtaisin tarjota.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26595799:ei mitään orjatyötä. 10 euroo tunnilta tekee tuolta ajalta silloin 300 viikossa ja 600 kahdelta viikolta
Kyse on kaverista, joka on luvannut kaitsea kaverinsa lasta. Jos vastaava hoitoapu ei kelpaisi, en tietenkään hoidattaisi lastani hänellä. Kysymys onkin siitä, että on sairasta maksaa kahdesta viikosta monta sataa, kun kunnalliselta saa halvemmalla sen ajan.
Kyse on kaverista, joka on luvannut kaitsea kaverinsa lasta. Jos vastaava hoitoapu ei kelpaisi, en tietenkään hoidattaisi lastani hänellä. Kysymys onkin siitä, että on sairasta maksaa kahdesta viikosta monta sataa, kun kunnalliselta saa halvemmalla sen ajan.
Sairasta!? Mun mielestä taas aina ei voi kaikkea laskea rahassa. Minä nään tuon niin, että on lapsellekin parempi olla kotona tai kaverin kotona tuon pari viikkoa kuin että menisi siksi aikaa johonkin pk:n kesäpäivystykseen... Täällä meillä ei ainakaan edes saa pk-paikkaa kahdeksi viikoksi vaan.
Ja miksei toisinpäin? Miksi hoitaja hoitaisi omalla vapaa-ajallaan toisen lasta 50e kaksi viikkoa, kun kunnallisella saisi paremmin rahaa?! Saisi paljon enemmän kuin tuo 500e per kaksi viikkoakin, joten....?