Sopivia kaksostenrattaita on kyllä vaikea löytää käytettynä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Joko ne on sikahintasia tai sitten järkyssä kunnossa.
Mieluummin sitten maksan hiukan enemmän uusista kun ostan käytetyt.

*huokaus*

Mistä te olette löytäneet jotka käytetyt olette ostaneet ja oletteko olleet tyytyväisiä?

Itse löysin huuto.netistä hyvät (tosin ei varmaan mitkään uusintahuutoa olevat) emmaljungat. Olivat sisaruksilla meillä vuoden verran käytössä. Ja olivat kyllä hyväkuntoiset, ja tyytyväisiä oltiin. :)
Pitäiskin ne tässä kunhan kerkiää, pistää myyntiin johonkin.

mä löysin loistavat käytetyt ja edulliset. oli tahroja ja joitain puutteita, mutta jos on kovin ronkeli niin kannattaa tosiaan ostaa ihan uudet. itse kannatan tuota kierrätystä näissä asioissa. Ei ne lapset rikki mene vaikka kaikki ei olekkaan uutta ja kiiltävää.

Kaverilta ostin. Ja asiansa ajavat, ihan vauva-aikana olis ollut kiva että lapset ois saanut kasvotusten työntäjään, mutta nyt kun nuorempikin on jo 1v, niin rattaat toimivat loistavasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Huutonetistä oon käynyt katsomassa mutta jotenkin se huutaminen jännittää :snotty: :D

mie kanssa pitkään pähkäilin uskallanko sieltä huutaa, oli vielä miun ensimmäinen huutoni sieltä. Tehtiin sitten myyjän kanssa niin että se pisti ne matkahuollon kautta tulemaan silleen että mie maksoin sen rahdin ja rattaat pakettia noutaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla olis vuoden vanhat Babywelt montrealit ylimääräisenä. Millaisia rattaita etsit?

Voi että nää olis kyl hienot mutta taitaa olla hintaa liikaa :'(

Laitatko mulle yksityisviestinä mitä ajattelit hinnaksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
mikä on sikahintainen tai järkkykuntoinen?

Mietin vaan että kehtaanko mä edes yrittää myydä omiani kellekään sitten kun en niitä enää tartte :snotty:

no esim.kangas rikki, hirveen haalistuneet, maalia lähtenyt rungosta eikä ole edes pesty ennen kuin laitetaan myyntiin ja hintaa 70 e+post.kulut eli vajaa 20 e.Se on mun mielestä liikaa.

http://www.vauva.fi/ilmoitukset?p_p_mode=view&_productcategorylist_WAR_perhe_action=adlist&p_p_col_id=column-1&p_p_state=normal&p_p_id=productcategorylist_WAR_perhe&pcid=&p_p_col_count=1&p_p_action=0&id=156

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
mikä on sikahintainen tai järkkykuntoinen?

Mietin vaan että kehtaanko mä edes yrittää myydä omiani kellekään sitten kun en niitä enää tartte :snotty:

no esim.kangas rikki, hirveen haalistuneet, maalia lähtenyt rungosta eikä ole edes pesty ennen kuin laitetaan myyntiin ja hintaa 70 e+post.kulut eli vajaa 20 e.Se on mun mielestä liikaa.

ai joku kehtaa myydä sellasia :o

no ei mulla sit ole hätäpäivää varmaan. paitsi siinä tapauksessa että kukaan ei muuten vaan halua sellaisia

Mä löysin meidän emmaljungan perhepäivähoitaja mallin rattaat sellaiselta kirppikselta jossa harvoin on näkynyt rattaita ..ja maksoin niistä 50e ja ne on kuin uudet =)

Yhteistyössä