Sori nyt, mut Mä en kestä!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Olin nukuttamassa kuopusta ja kun äsken tulin alas niin mies ja esikoinen meni ylös (mies meni lukemaan esikoiselle ). Tulin keittiöön ja mitä mä TAAS kerran näin; kaikki iltapala-astiat pöydällä. Maito, lautaset, lasit, lusikat kaneli ja sokeri. Mä en aio korjata niitä pois. Jos mies nukahtaa sinne, niin sillä on aamulla täällä sit vastassa yönseissyttä maitoa. |O :headwall: :headwall:

No ei kai tuo niin kauheaa ole.. :whistle:
Käyt kohta kysymässä että onko iltasatu luettu ja samalla pikkuisen muistutat mitä jäi keittiön pöydälle?
Ja joo, mäkin kyllä korjaisin sen maidon jääkaappiin. :)

Jätä vaan. Mulla on testi menossa milloin mies nostaa lattialta paperinkeräyslootaan noi tänään avaamansa kirjekuoret ja paketinroippeet. Avas postin sohvalla ja heitti roskat puoleen väliin matkalla paperiroskikseen, ja siinä ne vaan on. :headwall: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mie-:
Tuo on kuitenkin noin niinkuin globaalisti aika pieni murhe. Itteäkin sieppaa välillä pikkuasiat, mutta parempi muistaa asioiden oikea perspektiivi :)

Mä itseasiassa joskus tein tänne alotuksen siitä saako itsellä olla pieniä murheita ja ärsytyksen aiheita, kun jollakin toisella on kuitenkin asiat vielä huonommin. Kaikki vastanneet sanoivat, että saa. :whistle:

Älkääs nyt. Saahan sitä kyllästyä välillä. Ja sitä paitsi, kyllä ihan oikein on joskus odottaa ihmisten ihan itse korjaavan jälkensä - ei kai se mitään niuhoamista ole?

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Tuo on kuitenkin noin niinkuin globaalisti aika pieni murhe. Itteäkin sieppaa välillä pikkuasiat, mutta parempi muistaa asioiden oikea perspektiivi :)

Mä itseasiassa joskus tein tänne alotuksen siitä saako itsellä olla pieniä murheita ja ärsytyksen aiheita, kun jollakin toisella on kuitenkin asiat vielä huonommin. Kaikki vastanneet sanoivat, että saa. :whistle:
Saahan niitä pieniä murheita olla, mutta ei niillä kannata koko päivää tai tässä tapauksessa iltaa pilata. Kun osaa ottaa oikeat mittasuhteet niille murheille niin voi paljon paremmin. Kokemuksella sanon, itekin tänään ottanut pulttia aivan turhista asioista ja pilannut sekä oman että lasten päivän :(

jep jep, eli globaalisti isot murheet saa tänne jakaa, mut ei pieniä eikä etenkään ei-globaaleja :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäppä jos vähän relaisit, ehkäpä se mieskin ajatteli että korjaa astiat myöhemmin.

Huomen aamulla, kun puurot on jämähtäny lautasiin kiinni??

ajattelin lähinnä kosko näin iltasella vielä korjaisi jälkensä mutta jos näin ei ole niin -voi voi ! Nimittäin oikeesti tää sun kitinä tuntuu siltä että voihan kurjuus, sun vaan pitää kärsii kun sul on noin huono mies.

meillä lojuu lautaset pöydällä joskus aamusta iltaan ja ehkä jopa seuraavaan aamuun. ihanko tosissaan kaikki lataa ne samantien tiskikoneeseen tai tiskaa ne heti?! :o

Miksei saisi joskus pienetekin asiat ottaa päähän.. veikkanpa että aika monenkin täälläkin palstailevan ärtymyskynnys voi olla välillä aika matala.
Mulla on ainakin sellaisia ärtymyksenaiheita, tai siis asioita jotka välillä ärsyttävät, välillä ei.
Eli toisina päivinä mua voi ärsyttää sukat, jotka eivät ole löytäneet tietään pyykkikoriin (miehen sukat)
ja toisinaan taas voin ihan hyvällä mielellä poimia ne jonkun toisen henkilön sunnistuskyvyttömien sukkien rinnalta
:whistle: :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
meillä lojuu lautaset pöydällä joskus aamusta iltaan ja ehkä jopa seuraavaan aamuun. ihanko tosissaan kaikki lataa ne samantien tiskikoneeseen tai tiskaa ne heti?! :o

Juu, mä inhoon tulla aamulla sotkuiseen keittiöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Miksei saisi joskus pienetekin asiat ottaa päähän.. veikkanpa että aika monenkin täälläkin palstailevan ärtymyskynnys voi olla välillä aika matala.
Mulla on ainakin sellaisia ärtymyksenaiheita, tai siis asioita jotka välillä ärsyttävät, välillä ei.
Eli toisina päivinä mua voi ärsyttää sukat, jotka eivät ole löytäneet tietään pyykkikoriin (miehen sukat)
ja toisinaan taas voin ihan hyvällä mielellä poimia ne jonkun toisen henkilön sunnistuskyvyttömien sukkien rinnalta
:whistle: :ashamed: .

Juuri näin :).