2
24eroJ
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jore42:Kova porukkaa nussimaan, ainakin pilkkua! No, jostainhan teidänkin on elämäänne sisältöä saatava...
Niinkuin juuri kommentillasi osoitit!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jore42:Kova porukkaa nussimaan, ainakin pilkkua! No, jostainhan teidänkin on elämäänne sisältöä saatava...
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöö:Älä selitä. Peräsuolesta ei varmasti lennä mälli vatsaan saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja mariminna:Peppuseksistä tulee vatsa kipeeksi. Kokemusta on. Vaikkei siinä tilanteessa tunnu kuin hyvältä.
Onhan se luonnotonta. Kun ihminen luotiin tehtiin peräsuoli ulostamista varten. Nyt työnnetään väärään suuntaan..
Nyt unohdit mainita, että runkatessa tulee sokeaksi ja kasvaa karvoja kämmeniin. Vai repeää naidessa perse, voi ...tu mitä sontaa!Alkuperäinen kirjoittaja aatuutilullaa:-snip- pahat repeämät peräaukkoonkin, joku hankkii sen ottamalla kullin sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Jore72:Nyt unohdit mainita, että runkatessa tulee sokeaksi ja kasvaa karvoja kämmeniin. Vai repeää naidessa perse, voi ...tu mitä sontaa!Alkuperäinen kirjoittaja aatuutilullaa:-snip- pahat repeämät peräaukkoonkin, joku hankkii sen ottamalla kullin sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Strap-on nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jore72:Nyt unohdit mainita, että runkatessa tulee sokeaksi ja kasvaa karvoja kämmeniin. Vai repeää naidessa perse, voi ...tu mitä sontaa!Alkuperäinen kirjoittaja aatuutilullaa:-snip- pahat repeämät peräaukkoonkin, joku hankkii sen ottamalla kullin sinne.
Kyllä sinne voi pysyviä vaurioita tulla, jos aivan surutta kullia sinne tunkee. Jos et usko, ole koekaniinina itse. Kai joku nainen vois vetästä sinua dildolla kunnolla perseeseen, saisit vähän tuntumaa asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Strap-on nainen:Kyllä sinne voi pysyviä vaurioita tulla, jos aivan surutta kullia sinne tunkee. Jos et usko, ole koekaniinina itse. Kai joku nainen vois vetästä sinua dildolla kunnolla perseeseen, saisit vähän tuntumaa asiaan.
Ei kai tämä jeesustelijaporukka mitään suuseksiä harrasta, luonnotontahan se semmoinen olisi. Eihän sitä nyt voi omassa makuukammarissaan olla ja elää sen mukaan mitä molemmat haluavat ja mikä tuntuu hyvälle, sairas ajatuskin...Alkuperäinen kirjoittaja Faktat kehiin biologian kirjasta:Mitäs varten suu on? Ruuan syömistä ja nielemistä, eikö niin. Annatteko sitten miehelle suuseksiä, kun eihän se kyrpä sinne suuhun KUULU.
On monia näkökantoja, kaikki sallittuja, myös minun,eikö? Sitähän tässä kiukuttelenkin, että osa porukkaa yrittää kylvää tänne jotain käsittämätöntä disinformaatiota muita pelotellakseen. Tuollainen on aina tuomittavaa, perustuupa muiden lannistaminen, alistaminen ja tylsiinnyttäminen sitten uskontoon tai mihin tahansa. Seksuaalisuus ja kaikki siihen liittyvä on jokaisen henkilökohtainen asia. Tietysti sillä varauksella, että mukana on täysi-ikäisiä ja vapaaehtoisia ihmisiä...Alkuperäinen kirjoittaja katohhan:kun jore-poju veti herneet nenään,.,.,.. älä ole tuollainen tiukkapipi.... on sitä maailmassa muutakin näkökantoja kuin sinun
Alkuperäinen kirjoittaja Jore72:Alkuperäinen kirjoittaja Strap-on nainen:Kyllä sinne voi pysyviä vaurioita tulla, jos aivan surutta kullia sinne tunkee. Jos et usko, ole koekaniinina itse. Kai joku nainen vois vetästä sinua dildolla kunnolla perseeseen, saisit vähän tuntumaa asiaan.
En tiedä millaisia miehiä teillä on osunut kohdalle, mutta ihmettelen, miten saitte tämän käännettyä raiskaukseksi!!?? Kyllähän väkisin naimalla saa minkä tahansa paikan repeämään, eikö?
Vaikka moni tuntuu asiaa karsastavan, niin kylmä totuus on se, että huomattava osa pariskunnista harrastaa tänä päivänä myös anaalia, suorastaan nauttii siitä. Tuota asiaa ette pysty ennakkoluuloisella lässytyksellä tai pelottelukampanjalla miksikään muuttamaan, otan osaa.
Niin ja mistäs sinä tiedät mitä olen kokeillut ja mitä en?![]()
Mulla on ollut aina hieman kieliongelmia. Olen kylläkin opetellut häpykieltä ja ymmärrän vaginamonologia, mutta tuota ruskean reiän kieltä ei ole tullut opeteltua. Pelkään että sieltä ei tule muuta kuin paskapuhetta.
Ehkä ihminen joka on ihan pereseestä voisi toimia tulkkina, tai voisihan se persekin ymmärtää viittomakieltä.
Mieheni ei valitettavasti kovasti innostu tuosta peppuseksistä. Muutaman kerran sormettanut/dildolla ja nannaahan se on tehnyt kun samalla mies "oikeassakin" reiässäHäneen kokeiltiin tasan kerran dildoa ja siitä kommentti oli "ei tee pahaa muttei hyvääkään". Sormeni ottaa kyllä mielellään bebaansa yhdynnän aikana.
Kaluaan mies ei ole kertaakaan anukseeni laittanut, ei halua kokeilla. Enkä minäkään sitä ole kovin valmis kokeilemaan. Mieheni on hmm hiukan reippaammin varusteltu ja välillä sattuu ihan tavan seksikin ja saa ihmetellä sopivaa asentoa. Aiemmista miehistäni yhden kanssa kokeiltiin peppuseksiä ja se ei tehnyt minuun mitään vaikutusta (hih, ei mies eikä peppuseksi...), enemmän tykkään tosta sormesta. Peppureikääni ei ole kukaan koskaan nuollut ja ei se edes ajatuksena kiihota. Enkä ole myöskään itse kenenkään miehen peppureikää nuollut, enemmän tulee keskityttyä pusseihin ja onko se nyt sitten miehilläkin nimellä väliliha?, joka tapauksessa siihen pussien ja peppureiän väliseen ihoon.