Sormi pyllyyn...kieli pyllyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joka reiän mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun ei kyllä tarvitse erikseen mainita, jos puhun "vain" omasta, enkä koko ihmiskunnan puolesta, minusta asia on itsestään selvä. Päinvastaisella ajatusmallilla varustetuille ihmisille onkin sitten lääketieteen puolella ihan oma terminologiansa...

Samanlainen käytäntö on täällä meidän keskuudessamme, jossa olemme erikoistumassa suurin joukoin psykiatrisen sairaalan pitkäaikaisimmiksi potilaiksi, koska lyhytaikaisista potilaista ei ole mihinkään perustavammanlaatuiseen mielipiteenvaihtoon näin julkisilla palstoilla käytävässä perusteellisessa ja periaatteellisessakaan keskustelussa, semminkin kun potilasainesta ei ole enää edes kunnolla rekrytoitavissa yhä yleistyneen avohoidon takia.

Tykkään peppuseksistä, mutta vuosien varrella olen huomannut, että tämä "harrastus" aiheuttaa myös huonoja puolia. Sperman ruiskiminen anukseen aiheuttaa ajoittain pariksi päiväksi löysävatsaisuutta ja anuksen venyttely vaikuttaa siihen, että ulostamisesta ja huolellisesta pyyhkimisestä huolimatta pikkuhousuihin herkästi valuu ulosteensekaista spermaa tai löysää ulostetta jne. Ei siis kovin kivaa.

Nykyään annan peppua miehelle kuukautisten aikaan. Sillä tavalla saa pidettyä ne haittapuolet kurissa eikä vaivat ole jatkuvia.

Peppuseksistä tulee vatsa kipeeksi. Kokemusta on. Vaikkei siinä tilanteessa tunnu kuin hyvältä.

Onhan se luonnotonta. Kun ihminen luotiin tehtiin peräsuoli ulostamista varten. Nyt työnnetään väärään suuntaan..

Alkuperäinen kirjoittaja mariminna:
Peppuseksistä tulee vatsa kipeeksi. Kokemusta on. Vaikkei siinä tilanteessa tunnu kuin hyvältä.

Onhan se luonnotonta. Kun ihminen luotiin tehtiin peräsuoli ulostamista varten. Nyt työnnetään väärään suuntaan..

Oletpa harvinaisen fiksu nainen. Kaikkea hyvää elämääsi!

Alkuperäinen kirjoittaja aatuutilullaa:
-snip- pahat repeämät peräaukkoonkin, joku hankkii sen ottamalla kullin sinne.
Nyt unohdit mainita, että runkatessa tulee sokeaksi ja kasvaa karvoja kämmeniin. Vai repeää naidessa perse, voi ...tu mitä sontaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Jore72:
Nyt unohdit mainita, että runkatessa tulee sokeaksi ja kasvaa karvoja kämmeniin. Vai repeää naidessa perse, voi ...tu mitä sontaa!

Kyllä sinne voi pysyviä vaurioita tulla, jos aivan surutta kullia sinne tunkee. Jos et usko, ole koekaniinina itse. Kai joku nainen vois vetästä sinua dildolla kunnolla perseeseen, saisit vähän tuntumaa asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Strap-on nainen:

Kyllä sinne voi pysyviä vaurioita tulla, jos aivan surutta kullia sinne tunkee. Jos et usko, ole koekaniinina itse. Kai joku nainen vois vetästä sinua dildolla kunnolla perseeseen, saisit vähän tuntumaa asiaan.

Niinpä. Kyllähän nämä joret ovat kulliaan naisen perään tunkemassa, ja ihastelevat sen ihanuutta, mutta antavatko itse persettä - ei takuulla!

En tiedä millaisia miehiä teillä on osunut kohdalle, mutta ihmettelen, miten saitte tämän käännettyä raiskaukseksi!!?? Kyllähän väkisin naimalla saa minkä tahansa paikan repeämään, eikö?

Vaikka moni tuntuu asiaa karsastavan, niin kylmä totuus on se, että huomattava osa pariskunnista harrastaa tänä päivänä myös anaalia, suorastaan nauttii siitä. Tuota asiaa ette pysty ennakkoluuloisella lässytyksellä tai pelottelukampanjalla miksikään muuttamaan, otan osaa.

Niin ja mistäs sinä tiedät mitä olen kokeillut ja mitä en? ;)

Kun on tarpeeksi liukkautta, niin toiseen reikään nainti on jopa parempaa. Voiteessa ei sitten säästellä! Kun mies vielä malttaa työntyä hitaasti sisälle.
Nuo kaksi asiaa on kaiken aa ja oo.

En usein harrasta tuota.. kun tuntuu minullakin parin seuraavan päivän vatsakivut.

ja alkuperäiselle kirjoittajalle:

Sormella kevyt nainti peppuun yhdynnässä antaa hyvän orkun. Mutta ei liian aikaisin sinne.. Vielä voimakkaampi laukeaminen seuraa kun 69:ssä saan ja annan suuseksiä, sormi pepussa on järisyttävän ihana. Eikä sen tarvi olla syvällä siellä.

Ei sitä kalua väkisin sinne runnotakaan. Niin kuin ei minnekään muuallekaan.

Mitäs varten suu on? Ruuan syömistä ja nielemistä, eikö niin. Annatteko sitten miehelle suuseksiä, kun eihän se kyrpä sinne suuhun KUULU.

Kuuluuko miehen kieli sitten pilluun? Naisen emätin on synnytystä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Faktat kehiin biologian kirjasta:
Mitäs varten suu on? Ruuan syömistä ja nielemistä, eikö niin. Annatteko sitten miehelle suuseksiä, kun eihän se kyrpä sinne suuhun KUULU.
Ei kai tämä jeesustelijaporukka mitään suuseksiä harrasta, luonnotontahan se semmoinen olisi. Eihän sitä nyt voi omassa makuukammarissaan olla ja elää sen mukaan mitä molemmat haluavat ja mikä tuntuu hyvälle, sairas ajatuskin...

Lähetyssaarnaajaa kerran kuukaudessa äänettä peiton alla, siinä on sitä jotain!

Mieheni ei valitettavasti kovasti innostu tuosta peppuseksistä. Muutaman kerran sormettanut/dildolla ja nannaahan se on tehnyt kun samalla mies "oikeassakin" reiässä :) Häneen kokeiltiin tasan kerran dildoa ja siitä kommentti oli "ei tee pahaa muttei hyvääkään". Sormeni ottaa kyllä mielellään bebaansa yhdynnän aikana.

Kaluaan mies ei ole kertaakaan anukseeni laittanut, ei halua kokeilla. Enkä minäkään sitä ole kovin valmis kokeilemaan. Mieheni on hmm hiukan reippaammin varusteltu ja välillä sattuu ihan tavan seksikin ja saa ihmetellä sopivaa asentoa. Aiemmista miehistäni yhden kanssa kokeiltiin peppuseksiä ja se ei tehnyt minuun mitään vaikutusta (hih, ei mies eikä peppuseksi...), enemmän tykkään tosta sormesta:). Peppureikääni ei ole kukaan koskaan nuollut ja ei se edes ajatuksena kiihota. Enkä ole myöskään itse kenenkään miehen peppureikää nuollut, enemmän tulee keskityttyä pusseihin ja onko se nyt sitten miehilläkin nimellä väliliha?, joka tapauksessa siihen pussien ja peppureiän väliseen ihoon.

Alkuperäinen kirjoittaja katohhan:
kun jore-poju veti herneet nenään,.,.,.. älä ole tuollainen tiukkapipi.... on sitä maailmassa muutakin näkökantoja kuin sinun
On monia näkökantoja, kaikki sallittuja, myös minun,eikö? Sitähän tässä kiukuttelenkin, että osa porukkaa yrittää kylvää tänne jotain käsittämätöntä disinformaatiota muita pelotellakseen. Tuollainen on aina tuomittavaa, perustuupa muiden lannistaminen, alistaminen ja tylsiinnyttäminen sitten uskontoon tai mihin tahansa. Seksuaalisuus ja kaikki siihen liittyvä on jokaisen henkilökohtainen asia. Tietysti sillä varauksella, että mukana on täysi-ikäisiä ja vapaaehtoisia ihmisiä...

Kyl mä tykkään vetää perseeseen ja mun gimmafrendikin on siihen hommaan ihan villinä. Katellaan usein kimpassa pokeleffoja ja kokeillaan juttujja. Pepusta suuhun ei kuitenkaan, ei ois kovin terveellistä.

En tiedä millaisia miehiä teillä on osunut kohdalle, mutta ihmettelen, miten saitte tämän käännettyä raiskaukseksi!!?? Kyllähän väkisin naimalla saa minkä tahansa paikan repeämään, eikö?

Vaikka moni tuntuu asiaa karsastavan, niin kylmä totuus on se, että huomattava osa pariskunnista harrastaa tänä päivänä myös anaalia, suorastaan nauttii siitä. Tuota asiaa ette pysty ennakkoluuloisella lässytyksellä tai pelottelukampanjalla miksikään muuttamaan, otan osaa.

Niin ja mistäs sinä tiedät mitä olen kokeillut ja mitä en? ;)

Et kai sitten ymmärtänyt mun nikkiä ^^

Kokemuksen mukaan valtaosa naisista tykkää kun peppuakin nuolee. Kohtuullinen määrä nauttii kun niitä panee anaaliin.
Jos Suomesta löytyisi aitoja Shemale-tyyppejä antaisin niiden nuolla omaa suklaanappiani. Samoiten haluaisin päästä panemaan sellaista peffaan. Nuolemisen jälkeen tietysti ;-). Tämähän on fantasiaa koska Shemaleja ei Suomessa ole...nyyh...

Kuten Pentti Linkola taannoin sanoi, 90% ihmisistä vain hermostuu jos jokin poikkeaa heidän normaalistaan. Tämä sen taas todistaa. Itse työnsin juuri jäykkää kieltä peppuun!

Mulla on ollut aina hieman kieliongelmia. Olen kylläkin opetellut häpykieltä ja ymmärrän vaginamonologia, mutta tuota ruskean reiän kieltä ei ole tullut opeteltua. Pelkään että sieltä ei tule muuta kuin paskapuhetta.

Ehkä ihminen joka on ihan pereseestä voisi toimia tulkkina, tai voisihan se persekin ymmärtää viittomakieltä.

pois ennakkoluulot. naisesi voisi löytää aivan uusia ulottuvuuksia, jos vaivautuisit joustamaan jäykistä asenteistasi!

Viimeksi muokattu:
Mieheni ei valitettavasti kovasti innostu tuosta peppuseksistä. Muutaman kerran sormettanut/dildolla ja nannaahan se on tehnyt kun samalla mies "oikeassakin" reiässä :) Häneen kokeiltiin tasan kerran dildoa ja siitä kommentti oli "ei tee pahaa muttei hyvääkään". Sormeni ottaa kyllä mielellään bebaansa yhdynnän aikana.

Kaluaan mies ei ole kertaakaan anukseeni laittanut, ei halua kokeilla. Enkä minäkään sitä ole kovin valmis kokeilemaan. Mieheni on hmm hiukan reippaammin varusteltu ja välillä sattuu ihan tavan seksikin ja saa ihmetellä sopivaa asentoa. Aiemmista miehistäni yhden kanssa kokeiltiin peppuseksiä ja se ei tehnyt minuun mitään vaikutusta (hih, ei mies eikä peppuseksi...), enemmän tykkään tosta sormesta:). Peppureikääni ei ole kukaan koskaan nuollut ja ei se edes ajatuksena kiihota. Enkä ole myöskään itse kenenkään miehen peppureikää nuollut, enemmän tulee keskityttyä pusseihin ja onko se nyt sitten miehilläkin nimellä väliliha?, joka tapauksessa siihen pussien ja peppureiän väliseen ihoon.

vaimolla on sellainen erikoisuus, että tykkää lopuksi olla päällä (ratsastaa) ja kun haluaa laueta, työntää sauvan anukseen. räjähdys tapahtuu heti. muuten voimme hiljakseen nussutella tunnin, parikin, mutta ratkaisu on pyllyssä!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä