Sosionomiksi Metropoliassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opiskelemaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Opiskelemaan

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta sosionomiksi opiskelusta/ pääsykokeista Metropolia amk:ssa? Pääsykokeisiin näyttää olevan aika kova pisteraja, mutta sitten sisäänpääsypisteet paljon alemmat kuin esim Laureassa. Mitä ihmettä?
 
Just valmistuin sieltä, mutta koskeeko sun kysymys pääsykokeita ja pisteitä, vai mitä. Itse pääsin aikuispuolelle ja pisteraja taisi olla 70 silloin. Kaiketi pisteraja vaihtelee vuosittain. Muuten aika tiukka/teoriaosaamista vaativa koulu, verrattuna jos ja mitä olen kuullut esim. Diakissa tai Laureassa opiskelusta. Metropolia on myös hyvin painottunut sosiaalipedagogiikkaan, enemmän kuin nuo edm. Nämä olivat minusta hyviä asioita. Olen itse tyytväinen opetuksen laatuun ja koulutukseen.Pohjakoulutuksena siis ammattiopinnot nuorisopuolelta oli itselläni ennen amkta.
 

Similar threads

M
Viestiä
9
Luettu
5K
Aihe vapaa
mammalomalainen
M
U
Viestiä
6
Luettu
927
Aihe vapaa
"unelmoija"
U
S
Viestiä
0
Luettu
646
Aihe vapaa
Sosionomiksi?
S

Yhteistyössä