Työn ohella sosionomiksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta opiskelusta työn ohella sosionomiksi? Tarhassa töissä ja kiinnostuksena ois lisäkouluttautua ilman, että lopettaa työt. Ja saako lähihoitajan opinnoista hyvityksiä sosionomin opintoihin?
 
Ilta/monimuoto-opintoina varmasti ihan mahdollista, rankkaa toki.

Melko vähän saa hyväksilukuja. Kyse kuitenkin ammattikorkeasta, jonka vaatimukset erityyppisiä., yhtälailla ylioppilas joutuu tenttimään kehityspsykan ym. Toki jos sulla on paljon työkokemusta alalta, voit sillä korvata harjoittelun(harjoitteluja).
 
Itsellä samankaltaisia suunnitelmia. Lh myös, ja töissä päiväkodissa. Olen avoimessa amk;ssa suorittanut muutamia opintojaksoja, ja taas tulevan kesän oppinnot on selvillä. Mutta varsinaiseksi opiskelijaksi ei taas välttämättä taloudellinen puoli riitä
 

Yhteistyössä