M
"Minttu"
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta opiskelusta työn ohella sosionomiksi? Tarhassa töissä ja kiinnostuksena ois lisäkouluttautua ilman, että lopettaa työt. Ja saako lähihoitajan opinnoista hyvityksiä sosionomin opintoihin?