M
miten se nyt menee
Vieras
Mies käy kuntouttavassa työtoiminnassa ja saa siitä "palkkaa" päivältään joitain euroja, mikä onkaan se perussumma (työttömyystuen lisäksi). Lisäksi asumistuen. Mitä minä saan sossusta jos en saa myös heinäkuulle kesätyötä? Eli mikä on se perusosa (joka kattaa osan vuokrasta koska minä maksan puolet jne minun perusmaksut). Vai laskeeko ne jotenkin että yhteensä tuloja saisi olla joku 1200e ja mitä miehen tuloista jää puuttumaan tuohon rajaan niin minä saan sen? Vai miten se menee? Viime vuonna olin yhden kesäkuukauden työttömänä (valmistun ensi vuonna ammattiin) niin laskettiin että sossun tukeni kanssa oli juuri tuon verran noin e/kk.