Siis tapaukset Blume, Aksu jne. sai mut miettimään, että miksi joku tekee tuollaista? Keksii itselleen uuden elämän ja värittää sitä varastetuilla kuvilla, kertoo täysin fiktiivistä tarinaa totena.
En haluaisi spekuloida nyt erityisesti näitä tapauksia, vaan pohtia asiaa yleisellä tasolla. Mikä ihmisen elämässä on vialla, että pitää elää keksittyä elämää?
En haluaisi spekuloida nyt erityisesti näitä tapauksia, vaan pohtia asiaa yleisellä tasolla. Mikä ihmisen elämässä on vialla, että pitää elää keksittyä elämää?