sterilisaatiosta, kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

edessä

Vieras
meille on tulossa kolmas ja siihen jää

nyt haluisin kokemuksia, itse toimenpiteestä, sairaalassaolosta, miten tehään, puudutus vai mitä, onko kivuliasta, toipuminen jne

ihan kaikki kokemukset kiinnostaa, myös negatiiviset

Eihän se kovin vaikea toimenpide ole, tehdään tähystyksenä, tosin nukutuksen se vaatii. Synnytyksen yhteydessä vissiin helpoiten saa, kun ne munanjohtimet on niin pinnassa.

Mä en varmaan uskaltais ottaa ainakaan ennen kun oon 45 :D tosin katsotaan nyt kun edes tuo ensimmäinen laps tulis ulos, mitä mieltä oon... On niitä kuitenkin kierukoita yms. mitä miettisin ekaks. Sterilisaatio sitten ihan vihoviimeisenä vaihtoehtona.

Tehtii neljännen synnytyxen jälkee, tyty syntys lauantaina ni mut kärrättii leikkurii sunnuntaina. Spinaalis tehtii, ehti tosin vaikutus jo vähä haihtuu ku välii tuli hätäsektio mutt ei se loppuje lopux kauheest sattunu, tuntu vaa tosi epämukavalta. Jälkikätee olo oli ku höyryjyrän alle jääneellä, mahaa sattu iha saatnasti, e käveleen meinannu päästä. Ja sit oloo riitti reilu kax viikkoo.

Sterilisaatiost aikaa yli vuos ja edellee oireilee, klipsit ilmeisest tarttuilee tuol sisuskaluihi, epämääräsii, ikävii kipui ja jomotuxii. Jos e ois tälläi vellihousu ja pelkäis sitä leikkaushaavan aiheuttamaa kipuu, kävisin poistattaan mokomat härpäkkeet.. :/

Yhteistyössä