sterilisaatiosta kysyttävää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
mulle tehtiin sellainen syyskuun alussa,loppukuusta tuli menkat ja nyt niitä odotellessa (4pvä myöhässä) tuli mieleen kysästä että te joille sellainen on tehty,onko kierto ollut ekaks epäsäännöllinen?
 

Yhteistyössä