Kierukan (hormoni) omistavat ihmiset!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipu

Aktiivinen jäsen
12.09.2007
1 879
0
36
Nyt apuja.
Mulla on 3vuotta ollut kierukka ja menkat tullut säännöllisesti koko ajan (lukuunottamatta alun tiputtelua).
Nyt, viimiset menkat ollu syyskuun alussa. Eli periaatteessa ovat myöhässä pari viikkoa. Testi kuitenkin nega. Onko jollakin menkat jäänyt kokonaan pois näin pitkän ajan jälkeen?
 
mulla otettu kierukka 05/06 eli reilu pari vuotta
mulla ei juuri koko tänä aikana oo ollu menkkoja tai välillä niin että oon käynyt vessassa ja paperiin tullut verta oon laittanu siteen mutta sitten ei oo tullu yhtään mitään.
alussa oli se alku tiputtelu ja sen jälkeen jokunen
kuukausi kun tuli 1-2pv menkat mutta sen jälkeen ollut hiljasta.=)
 
Miul jäi ekan kuukauden jälkeen menkat jo pois ja sen jälkeen oli kerran tiputtelua ja se siinä. Nyt ollu siis tammikuusta lähtien eikä menkkoja aikoihin... joten en varsinaisesti ees osannu vastata kysymyksees :D
 

Yhteistyössä