steriloinnista kysymyksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen pitkään miettinyt steriloimista. Lapset on tehty ja olisi mukava nauttia seksi elämästä ilman paineita tulla raskaaksi (kuopuksen kohdalla tulin raskaaksi hyvin huolehditusta ehkäisystä huolimatta).

Miten tuo sterilointi tapahtuu?
Onko kivulias toimenpide?
Entä onko parantuminen kivuliasta?

Miksi mies ei siihen suostu. Ei se potenssiin vaikuta millään tavalla. Itsekkäitä jätkät jos laittavat naisen vielä tuommoisenkin läpi käymään. Ai niin täytyyhän siitoskyky säilyä hautaan saakka... kun eihän sitä koskaan tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi mies ei siihen suostu. Ei se potenssiin vaikuta millään tavalla. Itsekkäitä jätkät jos laittavat naisen vielä tuommoisenkin läpi käymään. Ai niin täytyyhän siitoskyky säilyä hautaan saakka... kun eihän sitä koskaan tiedä.

ei se oo sitä sen kummemmin perustellu , sano vaan et ja hänhän ei sellaseen leikkaukseen mene ja piste. ja mitä mä sit pakottaan :)

Kaveri oli. Pari päivä oli vatsa kipeä. Nukutus meni ihan hyvin, ei pahoinvointia tms. Meillä kävi mies. Paikallispuudutus, nipsnaps ja valmis. Arka loppupäivän, ei muuta.

Meillä mies suostui, ja hänelle myös se tehtiin. Kunnallisella puolella tapahtui, eka käynti omalääkärillä ja jo n. kk:n päästä tuli kutsu operaatioon. Aamulla meni ja iltapäivällä pääsi pois (joutui odottamaan nelisen tuntia toimenpidettä ). Siitä muutaman kuukauden jälkeen eka spermanäyte ja toinen näyte n. 5 kk:n päästä operaatiosta.

Ei kuulemma sattunut, vaan tuntui "jännältä". Viikon sai sairauslomaa, mutta mies meni jo 3 päivän päästä töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei se oo sitä sen kummemmin perustellu , sano vaan et ja hänhän ei sellaseen leikkaukseen mene ja piste. ja mitä mä sit pakottaan :)

Meillä mies meni erittäin halukkaasti kun listasin (itsekkäästi) mistä kaikesta mä olen saanut vuosien varrella kärsiä (hormonipillerit, gynekäynnit, raskaudet, vauvan kääntöyritys ja sektio puudutuksessa, toisen vauvan pitkä ja inha synnytys joka päättyi imukuppiin, 30 tikkiin ja 8 viikon jälkisärkyihin). Lopuksisanoin vielä, et VAIKKA me joskus erottaisi, mieti haluatko enempää lapsia enää, kun meidän lapset saat kuitenkin hoitoosi säännöllisesti :p. Ei tarvinnu enempää vakuutella :)