STN!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Piti taas aamu itkeä ton kusipää paskiaisen takia!!! Miks mä aina sitä kehun, kun se ei oo kotona ja kaipaan! Vittu, tappas itsensä niin pääsis koko paskasta kerta rykäsyllä!!
Mä vihaan tota ukkoa! Onneks lähti paska töihin! Onneks!!
Kestä tota vittuilua ja naaman vääntelyä ja morkkausta!
Vetäs turpaan niin, että veri roiskus, niinkun ennen, sekään ei tuntunu ja sattunu yhtä paljon, kun tämä!!
Kohta loppu kulissit kunnossa liitto! Paska, kun ei ois töitä niin ottasin kamat ja muksut ja lähtisin lomaileen, kyllä se sit taas tajuis, kun kaipais pari viikkoa!
Kyllä oli viimeks niin nöyrää, kun häivyin hesaan lasten kans ja vaihdoin numeron. Kyllä itkien haki viikon päästä, kun soitin! Tekis mieli hakee saikkua ja lähtee! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Piti taas aamu itkeä ton kusipää paskiaisen takia!!! Miks mä aina sitä kehun, kun se ei oo kotona ja kaipaan! Vittu, tappas itsensä niin pääsis koko paskasta kerta rykäsyllä!!
Mä vihaan tota ukkoa! Onneks lähti paska töihin! Onneks!!
Kestä tota vittuilua ja naaman vääntelyä ja morkkausta!
Vetäs turpaan niin, että veri roiskus, niinkun ennen, sekään ei tuntunu ja sattunu yhtä paljon, kun tämä!!
Kohta loppu kulissit kunnossa liitto! Paska, kun ei ois töitä niin ottasin kamat ja muksut ja lähtisin lomaileen, kyllä se sit taas tajuis, kun kaipais pari viikkoa!
Kyllä oli viimeks niin nöyrää, kun häivyin hesaan lasten kans ja vaihdoin numeron. Kyllä itkien haki viikon päästä, kun soitin! Tekis mieli hakee saikkua ja lähtee! :headwall:

Hae ja lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mitähän sie oot tehny ukko paralles.. ei kukaan oo ilkeä syyttä.. oot varmaan nalkuttava akka.. sellanen miesten painajainen.. mee hyvän sään aikana.

Oon kyllä kaikkea muuta, kun nalkuttava akka. Paitsi, jos nalkuttava on se,joka tekee kaiken 24/7, jotta ei sais huutoja niskaansa. Mutta kiitos kannustuksesta ja siitä, että sait mut tiputtaan ne viimeset kyyneleen rippeet, jotka on enää jäljellä.

Yhteistyössä