strippari vaimona/vaimoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fruity
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei kiitos. jos tapaamisen aikaan sitä tekisi niin en pystyisi aloittamaan suhdetta, olisi sitten pelkkää seksiä. ei se ole millään tavalla tekemisissä sen kanssa että jotenkin ajattelisi että sellainen nainen olisi jakorasia, vaan se että ei pidä ajatuksesta että oma nainen ketkuttelee muille miehille, vaikka palkkansa eteen mutta silti, ei se kuulu parisuhteeseen sellainen. varmasti joku muu voi kestää sitä, mutta itse ei kyllä haluisi siihen tilanteeseen.

Ei taida löytyä paljon miehiä vastaajiksi.

Mutta entä sitten strippari aviomieheksi?
Mä voin sanoa, että en haluais että mun mies olis stripparina. Ehkä poikaystävä vielä ok, mutta perheenisälle sanoisin, että hanki kunnon työ.

Ei taida löytyä paljon miehiä vastaajiksi.

Mutta entä sitten strippari aviomieheksi?
Mä voin sanoa, että en haluais että mun mies olis stripparina. Ehkä poikaystävä vielä ok, mutta perheenisälle sanoisin, että hanki kunnon työ.

Luulen että onnistuisi meillä.

Tosin minulle itselleni on ollut yksi iso plussa, että olemme miehen kanssa osin samalla alalla (paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja tarvittaesa voimme auttaa toisiamme töissä "ristiin") eli siinä mielessä en taitaisi pitää yhtä paljon kuin nykytilanteesta.

Toisaalta sillä olisi kieltämättä oma kiva provokatiivinen arvonsa...
Olisi kind of hauskaa jos kirkon perhejumalanpalveluksessa epistolatekstin lukisi suurperheenisä-strippari? ;)

Luulen että onnistuisi meillä.

Tosin minulle itselleni on ollut yksi iso plussa, että olemme miehen kanssa osin samalla alalla (paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja tarvittaesa voimme auttaa toisiamme töissä "ristiin") eli siinä mielessä en taitaisi pitää yhtä paljon kuin nykytilanteesta.

Toisaalta sillä olisi kieltämättä oma kiva provokatiivinen arvonsa...
Olisi kind of hauskaa jos kirkon perhejumalanpalveluksessa epistolatekstin lukisi suurperheenisä-strippari? ;)

Mä haluaisin kanssa sanoa, että kyllä. Olishan se tosian ajatukena jännä ja luultavimmin olis silmäniloa kotosallakin sitten. Mutta rehellisesti mun täytyy vaan sanoa, että oon niin heikko etten kuitenkaan sitä sitten pidemmän päälle jaksais katsoa. enkä lapsillekaan varmaan haluiais kertoa että mitä isi tekee.

meidänkin mies sanoo että ei kiitti. ei kuulemma arvosta strippareita eikä haluaisi vaimokseen sellaista joka esittelee toosaansa kaikille kylän miehille.

ja mä vastaan myös omasta puolesta etten ottais miestripparia minäkään (samoista syistä) muuhun kuin korkeintaa pieneen panoon.. :D

Yhteistyössä