Sub tv katos

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:
Me ollaan kanssa kaapelissa ja eilen lopetti näkymästä nelonen ja sub tv

Ai no meillä kyllä nelonen (vielä) pelittää. Mut kuuluu siis asiaan. Onneksi sieltä subilta ei mitään tärkeää tule.
 

Yhteistyössä