Suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoli

Vieras
Olime juhlissa joissa oli mies jonka kanssa olemme kuukauden päivät pitäneet yhteyttä. Olemme pitäneet suhteemme salassa, katsoneet rauhassa tuleeko aiasta mitään. Olemme molemmat vapaita, tietenkin. Emme ole sen laadusta koskaan käyneet keskustelua ja suhde on ollut oikeastaan makuuhuoneen puolella.
Juhlissa sattui jotakin josta tulin erittäin surulliseksi ja toivotin hyvät loppuelämät tälle miehelle. Asiaan ei liittynyt silloin vielä ketään muuta. Mutta myöhemmin yöllä olin menossa nukkumaan ja jouduin muutaman sattuman kautta pihalle asunnosta. Olin kamalassa humalassa.
Menin huoneeseen jossa oli jatkot ja kävin nukkumaan niin kuin minulla tarkoitus oli. Ihmiset olivat poistuneet jostain aikaa yöstä ja heräsin siihen kun joku kopeloi minua. Kuvittelin ensin humalaltani että tämä oli mie sjonka kanssa olin pitänyt yhtä ja suutelin häntä. Huomasin että se ei ollutkaan hän joten käskin hänen lopettaa, kuului sanat että "juurihan vastasit suudelmaan älä nyt viitsi" ja se mies jatkoi kosketteluaan, köskin taas lopettaa. Sohavalla kohahti ja joku poistui huoneesta. Emme siis olleetkaan keskenämme. No tämä mies ei lopettanut siltikään vaikka käskin häntä monta kertaa, siirsin hänen käsiään pois. Hän oli kovakourainen ja päälle käyvä, en kiljunut vaan käskin hänen lopettaa useamman kerran. SItten hän ilmeisesti sammui ja minäkin.
Aamulla heräsin kosketteluun jälleen. Sanoin hänelle että nyt lopettaa ja hän muuttui kovakouraisemmaksi ja minua sattui ne otteet. Hän yritti työntyä sisääni ja piti käsiäni kiinni pääni päällä, toisella yritti jotain alhaalla ja minä kävin hokemaan että nyt saatana homma loppuu taikka!!
Hän laukesi! Ei sisääni koska hänellä ei kunnolla seisonut ja hän ei pässyt työntymään sisääni vastustelujeni takia.. Kerroin hänelle että minulla on suhde meneillään hänen ystävänsä kanssa ja hän sanoi että älä kerro tästä hänelle missään nimessä! Srryin sohvalle itkemään kun en ollut ja en ole vieläkään varma mitä yöllä on tapahtunut.. Minulla ei ollut huoneeni avainta ja tämä meni sitten herättelemään sitä miestä kenen kanssa mulla on vispilän kauppaa..

Pääsin huoneeseen, heitin vaatteet enmään ja kömmin suihkuun. Mies jonka kanssa minulla on ollut yhteydenpitoa tuli kanssani suihkuun, halasi minua ja ihmetteli miksi kävin itkemään.. Sanoin, että ilmeisesti olen ruvennut välittämään hänestä todella ja hän myönsi oman kantansa asiaan..

Pähkäilen tätä asiaa jokainen hetki, mietin mitä on tapahtunut, miten minun pitää suhtautua asiaan..

Pitkästä aikaa löysin miehen johon todella olen ihatunut ja jonka kanssa luulen tulevaisuuden onnistuvan, olem samalla aaltopituudella..

Jos kerron tapahtumast ahänelle niin entiedä miten hän suhtautuu.. Minunmielestäni se toinen kaveri saa suksia jonnekkin ja nopeasti, en välitä nähdä häntä enää koskaan!! EN kumminkaan halua suhteen alkavan epärehellisissä merkeissä.. Yritettiinkö minut raiskata...? SIltä se tuntui..

Anteeksi kirjoitusvirheet, ajatukset eivät ole oikein kasassa.. Kertokaa ulkopuolisen silmin mitä minun pitää tehdä, en tähän päätökseen pysty itse.. Tämä mies joka teki tämän hoki koko ajan kuinka hän on halunnut minua alusta saakka, olen ihana ja plaa plaa! Minua kuvottaa!!

En tiedä pystynkö asian kanssa elämään loppu elämäni, vaikenemalla. Katsomalla. Mielestäni tilanne ja tapahtuma on hyvin omituinen, sain siitä jumalattoman huonon omantunnon vaikka en suostuvainen ollutkaan.. Tein väärin kun en hävinnyt koko asunnosta heti kun heräsin kosketteluun, tapahtuma palasi mieleeni kun se alkoi taas aamulla. En voi uskoa tämän tapahtuneen minulle, kellekkään..

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Vaikka ei olisi tullut sinun sisääsi, niin tuli kuitenkin ja sinun kustannuksellasi. Raiskaus minun mielestäni.

Tilanne on sillä tavalla myös hankala, että olen uusi tässä ns. piirissä jossa ihmiset ovat tunteneet toisensa jo toista vuosikymmentä! Kuka tulokasta uskoisi! Mies johon olen ollut ihastunut hetken, on tämän toisen miehen hyvä ystävät jo vuosia.. Voi luoja.. Pitäisikö vain nuolla haavansa ja kadota kaikessa hiljaisuudessa jollain tekosyyllä..

kyllä sun pitää kertoa tälle kaverille jota tapailet.
jos ei usko sua niin ei kai voi mitään.
paljon pahempi on se että pidät asian salaisuutena ja jatkat suhdetta.
tulee ehkä lapsia ja avioliittoa.
sitten salaisuus paljastuttuaan voi aiheuttaa jo pahempaa vahinkoa.
samaa mieltä muiden kanssa että kyseessä on raiskaus.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
kyllä sun pitää kertoa tälle kaverille jota tapailet.
jos ei usko sua niin ei kai voi mitään.
paljon pahempi on se että pidät asian salaisuutena ja jatkat suhdetta.
tulee ehkä lapsia ja avioliittoa.
sitten salaisuus paljastuttuaan voi aiheuttaa jo pahempaa vahinkoa.
samaa mieltä muiden kanssa että kyseessä on raiskaus.

Voi kamala kun voi ihminen olla rikki.. Äsken tämä mies soitti kenen kanssa olen tapaillut.. Repesin itkuun ja hän kysyi mitä ihmettä on tapahtunut. Sanoin, että on aivan sairaan pahamieli, että kyllä se tästä.. Asiat kun kasaantuu ja kasaantuu niin jossain vaiheessa ne purkaantuvat.. En pystynyt kertomaan vaikka halusin.. En pystynyt..

Alkuperäinen kirjoittaja Huoli:
En tiedä pystynkö asian kanssa elämään loppu elämäni, vaikenemalla. Katsomalla. Mielestäni tilanne ja tapahtuma on hyvin omituinen, sain siitä jumalattoman huonon omantunnon vaikka en suostuvainen ollutkaan.. Tein väärin kun en hävinnyt koko asunnosta heti kun heräsin kosketteluun, tapahtuma palasi mieleeni kun se alkoi taas aamulla. En voi uskoa tämän tapahtuneen minulle, kellekkään..

Sulla on huono omatuinto, koska se OLI raskaus. se häpeä, mikä kuuluu rasikaajalle, siirtyy sinulle, sinun kannettavaksi. Sinun pitää käsitellä asiaa ja puhua siitä, että saat omanarvontuntosi takaisin. Asia julki!! Häpeä ei kuulu sinulle!

Sulla on huono omatuinto, koska se OLI raskaus. se häpeä, mikä kuuluu rasikaajalle, siirtyy sinulle, sinun kannettavaksi. Sinun pitää käsitellä asiaa ja puhua siitä, että saat omanarvontuntosi takaisin. Asia julki!! Häpeä ei kuulu sinulle!

Miten sen voi koskaan todistaa? Luotettava toisten arvostelukykyyn? Onko minulla parempi olo jos kerron asiasta jollekkin? Oloni varmasti pahenee jos menetän kaiken mitä olin tähän viikonloppuun mennessä saavuttanut ja nyt kaikki on päälaellaa, paitsi että nyt tiedän, että tämä tapaamani mies välittää minusta enemmän kuin olinkaan kuvitellut.. En halua menettää häntä ja voin kyllä pysytellä kaukana siitä idiootista kenen ansiota tämä fiilis on..

Tapahtuma aamuna kysyin siltä, että miksi et lopettanut kun käskin!! Hän sanoi, sinähän halusit sitä!!

Miten sen voi koskaan todistaa? Luotettava toisten arvostelukykyyn? Onko minulla parempi olo jos kerron asiasta jollekkin? Oloni varmasti pahenee jos menetän kaiken mitä olin tähän viikonloppuun mennessä saavuttanut ja nyt kaikki on päälaellaa, paitsi että nyt tiedän, että tämä tapaamani mies välittää minusta enemmän kuin olinkaan kuvitellut.. En halua menettää häntä ja voin kyllä pysytellä kaukana siitä idiootista kenen ansiota tämä fiilis on..

Tapahtuma aamuna kysyin siltä, että miksi et lopettanut kun käskin!! Hän sanoi, sinähän halusit sitä!!

Voi ei, noinhan ne AINA sanoo, olen kokenut samantapaista.

onko sinulla vaatetta, josta löytyy ukon spermaa? joku oli illalla vieressänne sohvalla. Kuka, muistatko? jos et muista, voit silti kertoa poliisille, että joku oli.

Vaikka kävisikin niin ikävästi, että miestä ei tuomittaisi, niin merkintä epäilystä jää poliisille. Ja kun se tekee vielä jollekkin samoin, se epäily kaivetaan esiin.

Sinun itsesi kannalta on tärkeä ilmoittaa poliisille. Sinulta tullaan kyselemään, oletko varma, että sanoit ei. silloin vaan sanot, että olet TODELLA varma asiasta.

Mene jo tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmittaa:
Olenko ainoa joka katsoo asiaa monelta kannalta? Jatkaisin tuohon viimeiseen lauseeseen vielä, että en muista halunneeni sitä..

Oikeastaan sillä, halusitko vai ei, ei ole edes merkitystä, jos ilmaisit sanallisesti, että et halua. Kukaanhan ei lue ajatuksia.

juoda seuraavalla kerralla hiukka vähemmän?
en puolustele mitenkään miehen tekoa, mutta en myöskään ymmärrä ihmisisä jotka juovat itsensä niin humalaan etteivät osaa ja pysty huolehtia itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en puolustele mitenkään miehen tekoa, mutta en myöskään ymmärrä ihmisisä jotka juovat itsensä niin humalaan etteivät osaa ja pysty huolehtia itsestään.

Piä pääs kiinne.

Piä pääs kiinne.

piä ite! kai täällä nyt saa mielipiteensä sanoa.

Piä pääs kiinne.

piä ite! kai täällä nyt saa mielipiteensä sanoa.

No ei saa kaikkea sanoa! Ei ole laissa kiellettyä juoda itsensä kaatokuntoon. Jokaisen kaatokuntoisen ihmisen on saatava olla rauhassa, koskemattomina.

Voi ei, noinhan ne AINA sanoo, olen kokenut samantapaista.

onko sinulla vaatetta, josta löytyy ukon spermaa? joku oli illalla vieressänne sohvalla. Kuka, muistatko? jos et muista, voit silti kertoa poliisille, että joku oli.

Vaikka kävisikin niin ikävästi, että miestä ei tuomittaisi, niin merkintä epäilystä jää poliisille. Ja kun se tekee vielä jollekkin samoin, se epäily kaivetaan esiin.

Sinun itsesi kannalta on tärkeä ilmoittaa poliisille. Sinulta tullaan kyselemään, oletko varma, että sanoit ei. silloin vaan sanot, että olet TODELLA varma asiasta.

Mene jo tänään.

Heitin ne vaatteet ja kaiken muunkin samantein pesukoneeseen kun pääsin kotiin. Voi hitto!! Ja meidän vieressä oli joku! Kuului se kohahdus ja kuului ulkooven ääni! Muistelen tässä että sanoin jo silloin että lopettaa sen koskettelun, älä viitis, lopeta. Miksi tämä yksi lähti huoneesta?
Mies on naimisissa, heille syntyy lapsi lähiaikoina! Voi luoja mikä soppa, en ilkeä mennä sinne asemalle :ashamed:

Sinullekkaan en soisi samanlaista.

Mene kuitenkin käymään sielä asemalla. Se on harmi juttu, kun on tuollaisen jälkeen niin likainen olo, niin tottakai sitä käy suihkussa ja pistää vaatteet pesuun. onko ne vaatteet pesty vai pyykkikorissa vielä?

Jos sulla ei ole todisteita, niin mene silti, joku on voinut nähdä jotain.

Sitä suuremmalla syyllä sinun täytyy mennä ilmoittamaan raiskauksesta, että sille mulkerolle syntyy vielä lapsikin. musta ois hirveää jos mun mies tekis jotain tommosta, eikä se nainen uskaltas kertoa mihinkään ajatellen, että se muka pilais mun onnen...

Sä sanoit, että se oli kovakourainen. Onko sulla jälkiä? Mulla ei ollut, mutta menin asemalle silti. Miestä ei lopulta syytetty, koska kukaan ei nähnyt ja koska olimme minun kotona. Mies myönsi yhdynnän tapahtuneen. Ja väitti minun halunneen sitä.

Silloin aluksi kaduin, että ilmoitin ollenkaan ja välillä epäilin itseäni, että oliko kertomani asiat edes totta. kun niitä kelailee tarpeeksi, niin asiat alkaakin äkkiä heittää häränpyllyä. :/

Myöhemmin minulle ilmoitettiin poliisista, että mies oli HIV-positiivinen ja hänellä oli B-hepatiitti. Siinä vaiheessa minulle alkoi kirkastua, miksi oli erityisen tärkeää tehdä rikosilmoitus.

Nyttemmin olen tajunnut, että mielenrauhani ja omanarvontuntoni takia rikosilmoituksen teko oli myös tärkeää.

Vaikka se on laiha lohtu, niin se mies oli joutunut putkaan, kun se ei ollut lähtenyt kyttikselle kuulusteluun kovin mielellään.

Yhteistyössä