Suhdetta ei mahdollista jatkaa.. miten ikävästä ja tunteista eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Tapasin ihanan ihmisen ja meille kehkeytyi suhde. Olemme vieläkin ihastuneita toisiimme, mutta suhdetta ei voi jatkaa. En ala tässä erittelemään että miksei, mutta se on täysin mahdotonta. Ystävinä aloitimme ja ystävinä haluaisimme pysyä, mutta en tiedä onko sekään mahdollista. Aina kun näen hänet, minua vaivaa monta päivää niin kauhea ikävä että sitä on vaikeaa kestää.

Onko tehtävä vaan niin kylmästi että yhteydenpidon on loputtava? Kuinka hitossa siitä selviää? Hän on yksin elämäni tärkeimmistä ihmisistä. Kun hänet menetän, ei ole ketään kenelle puhua, eikä mitään mieltä missään..

niinpä ja kaipuu ja ikävä ei muuten katoa minnekkään vaikka yhteyttä ei pitäisi ollenkaan tai se olisi yksipuolista... vuosia mennyt ja edelleenkään en ole päässyt yli enkä uuttakaan löytänyt.. ei tässä oo mitään mieltä.. kaikki uudet yritykset menee pieleen eikä kukaan muu tunnu miltään..

Niin.. kunpa löytäisi jonkun toisen. Mutta oon sitä tyyppiä että ihastun todella todella harvoin ja sitten kun ihastun niin siitä ei pääse millään eroon. Ja nyt kun tilanne on vielä se että toisellakin on tunteita minua kohtaan. Mutta elämäntilanteet ja kaikki on ihan vääriä ja suhteesta ei tule mitään, se on fakta.

Mulla sama tilanne. Puoli vuotta olen tapaillut epäsäännöllisesti aivan mahtavaa miestä, mutta nyt ollaan siinä pisteessä, että suhdetta ei kannata jatkaa. Itse tunnun olevan syvemmällä tässä suhteessa ja en saa niin paljon vastakaikua kun haluaisn, joten järjellä ajateltuna olisi parempi lopettaa koko juttu. Tykkään hänestä kamalsti ja ikävä vaivaa koko ajan :(

mutta lopulta kaipuu ja ikävä niin syvää, että palattiin yhteen, ja näin mennään päivä kerrallaan. Eroon ei liittynyt mitään dramaattista, eikä kumpikaan ollut varattukaan, eikä kummallakaan ole halua aloittaa suhdetta toisen kanssa, tai pitää avointa suhdetta . Meillä rakkaus riittää syyksi jatkaa :)

[QUOTE="mie";25366641]Mulla sama tilanne. Puoli vuotta olen tapaillut epäsäännöllisesti aivan mahtavaa miestä, mutta nyt ollaan siinä pisteessä, että suhdetta ei kannata jatkaa. Itse tunnun olevan syvemmällä tässä suhteessa ja en saa niin paljon vastakaikua kun haluaisn, joten järjellä ajateltuna olisi parempi lopettaa koko juttu. Tykkään hänestä kamalsti ja ikävä vaivaa koko ajan :([/QUOTE]

Ihan ku ois mun kirjottama juttu.. Mutta ehdottomasti haluan jatkaa! Toki erona se, ettei mies jotenkin uskolla vielä rakastua muhun kunnolla ja mää olen jo aivan falling in love.. En sais painostaa, mutta haluan enemmän! Ollaan vielä etäsuhteessa ja mulla lapsia exän kanssa, jotka toki tuottavat päänvaivaa.. Mies siis 5v nuorempi kuin minä..

Löysin täydellisen sielunkumppanini kolmen vuosikymmenen takaa mutta olemme kummatkin naimisissa. Päätimme, ettemme pidä mitään yhteyttä edes kavereina. Ensimmäiset kuukaudet oli kova ikävä ainakin minulla mutta tiedän tehneeni oikean ratkaisun. Nyt pärjäilen jo paljon paremmin. Aikaa on kulunut puolisen vuotta.

Mä luulen, että ihastumisen tunteista pääsee eroon, jos ei ole yhteyksissä, mutta ikävä tuskin kokonaan helpottaa. Siedettävää siitä kyllä ajan kuluessa tulee. Mulla ei ainakaan ole ikävä lähtenyt yhdeksässä kuukaudessa vaikka se onkin tietysti erilaista kuin ihan alussa. Välitän ja ikävöin yhä. On kamalaa menettää sekä suhde että ystävyys, en suosittele pistämään yhteyksiä kokonaan poikki. Ainakin itse haluaisin ennemmin säilyttää ystävyyden kuin olla kokonaan olematta yhteydessä. Tiedän pystyväni "vain" ystävyyteen. Toki se on hyvin ihmiskohtainen asia, eli jos se on sulle ja sille toiselle helpompaa katkaista yhteydenpito niin tehkää se.

Viimeksi muokattu:
Itsekin nimenomaan haluaisin säilyttää ihan mahtavan ystävyyden. Hän on paras ystäväni ja tuntuu että menetän kaiken jos lopetamme kokonaan yhteydenpidon.

Hän on varattu, minä en.

Itsekin nimenomaan haluaisin säilyttää ihan mahtavan ystävyyden. Hän on paras ystäväni ja tuntuu että menetän kaiken jos lopetamme kokonaan yhteydenpidon.

Hän on varattu, minä en.

joo no ei sitä ystävyyttä kannata pilata menemällä sänkyyn yhdessä. lopettakaa tuo "ystävyys". ei ole oikein miehen vaimoa kohtaan. unohda koko juttu, koko mies! toisen mies

[QUOTE="vieras";25368013]joo no ei sitä ystävyyttä kannata pilata menemällä sänkyyn yhdessä. lopettakaa tuo "ystävyys". ei ole oikein miehen vaimoa kohtaan. unohda koko juttu, koko mies! toisen mies[/QUOTE]

ei ole kyseessä mies.

[QUOTE="vieras";25368044]no toisen nainen sitte. sillä nyt ei oo mitään merkitystä. varattuihin ei kosketa. sanot ystävyyden irti ja annat naisen itse selvittää välinsä vaimonsa/miehensä kanssa, kumpi hänellä nyt onkaan. älä sekaannu[/QUOTE]

Ei heillä ole mitään sen kummempaa välien selvittelyä. Siis ei periaatteessa mitään ongelmaa suhteessa. Ja johan jo aloitusviestissä sanoin että meidän salasuhteella ei ole mitään tulevaisuutta.

no on niillä aika paljo selivitettävää jos toinen pettää ja sen jälkeen on "ystävää" tämän kolmanne osapuolen kanssa.yhdessä nyyhkitään kuinka toisi rakastetaan mutta harmi ku ei yhdessä voi olla. usko pois, niillä on aika paljo selvïtettävää

Kyllä, koko ajan hän on ollut varattu. Ja ollaan siis tunnettu monta vuotta ja asiat nyt vaan meni näin.

Huh, mitenhän sitä koskaan pystyyn unohtamaan..

Mä ymmärrän kyllä sua. Siis sen, että suhteen ja ystävyyden (koko yhteyden) menettäminen tuntuu liian pahalta. Ei kyllä silti olisi reilua tuon rakkaudenkohteesi kumppanin kannalta, jos jatkaisitte "ystävyyttänne". Tietääkö hän pettämisestä? Jos hän hyväksyy ystävyytenne ja tietää tuosta pettämisestä ym. ja kykenette jatkamaan vain ystävinä (mikä kuulostaa vähän epätodennäköiseltä..) niin ihan ok. Vaatii aika paljon tahdonvoimaa teiltä ja luottamusta siltä kumppanilta. Joka tapauksessa pitäisin jonkin aikaa välimatkaa, että tunteet voisi laantua.

Tytsi: Itsekin olen miettinyt että auttaisiko pieni tauon pitäminen. Tuntuu että pää hajoaa tästä kaikesta, minkä ensin piti olla vaan hauskuutta ja mikä ensin tuotti paljon onnellisuutta. Ystävän mies ei tiedä "meistä", pitää ihan normaaleina ystävyksinä vaan.

Tytsi: Itsekin olen miettinyt että auttaisiko pieni tauon pitäminen. Tuntuu että pää hajoaa tästä kaikesta, minkä ensin piti olla vaan hauskuutta ja mikä ensin tuotti paljon onnellisuutta. Ystävän mies ei tiedä "meistä", pitää ihan normaaleina ystävyksinä vaan.

Miten ystäväsi mies suhtautuisi, jos tietäisi asiasta? Kaikki miehet ei pidä pettämistä yhtä pahana, jos kyseessä on toinen nainen. Suosittelen taukoa ehdottomasti. Tunteet ehtii laantua ja ajatukset selkiytyä.

Yhteistyössä