Suhteen alussa seksi kiinnostaa,pian sitten ei enää tippaakaan? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tämä todella vaivaa. Suhteen alussa olin vapautunut ja halusin seksiä,mutta muutaman kuukauden jälkeen siitä alkoi tulla pakkopullaa.. En siis himoitse muitakaan miehiä,ei kiinnosta vaan yhtään. Yritä sitä sitten selittää. Miehessä ei ole mitään vikaa, haluaa miellyttää jne,on hyvä sängyssä.. Mutta minua vaan jotenkin inhottaa kaikki suutelu ja hiplailu. Vaikka häntä rakastan. :'( Meillä ei perheessä koskaan halailtu tai mitään, en ole sellainen.. Sitten vaan jäykistyin ihan jos tulee hipelöimään. Vaikka joskus onkin päiviä,että haluan halailla jne,mutta omasta alotteestani. Onko kellään vastaavia kokemuksia? :O

on... mä olen ollu joka suhteessa ihan samanlainen. lopulta meni siihen että annoin vaikka ei tehny mieli, ja nyt ei tee enää ikinä mieli kun seksi on niin pakkopullaa ollu vuosikaudet...

Jokaisessa suhteessa kai alussa ollaan niin rakastuneita että on pakko harrastaa seksiä ja olla toisen "kimpussa" jatkuvasti :D Sitten kun ollaan oltu jo jonkin aikaa, muutetaan vaikka yhteen ja arki tulee esiin niin huomataan ettei se jatkuvasti oo niin ruusuista se elämä.

Sit ei auta muutakuin keksiä sinne makuukammarin puolelle jotain piristävää, ja käydä niillä viikonloppulomilla aikuisten kesken jotta saa nauttia toisista ihan kunnolla :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Jokaisessa suhteessa kai alussa ollaan niin rakastuneita että on pakko harrastaa seksiä ja olla toisen "kimpussa" jatkuvasti :D Sitten kun ollaan oltu jo jonkin aikaa, muutetaan vaikka yhteen ja arki tulee esiin niin huomataan ettei se jatkuvasti oo niin ruusuista se elämä.

Sit ei auta muutakuin keksiä sinne makuukammarin puolelle jotain piristävää, ja käydä niillä viikonloppulomilla aikuisten kesken jotta saa nauttia toisista ihan kunnolla :heart:

No mutta kun en kehtaa vapautua, inhoan vartaloani jotenkin kun se seksi ei vaan yhtään huvita niin ei onnistu mitkään uusien juttujenkaan kokeilu. :( Harmittaa hitosti, haluaisin olla sellainen. Ja kun tosiaan en haaveile seksistä kenenkään kanssa..Mutta """kiva""" kuulla että muillakin on näin..

Mulla on ollut samanlaisia ongelmia, vaikkakin oon sittemmin päässy niistä ohi (onneks). Oon ite aika kosketusherkkä, ja mua häiritsee kaikenlaiset ylimääräiset hipelöinnit. Tykkään kyllä halaamisesta ja nykyään seksistäkin, mutta moni muu asia alkaa ahdistaa tosi nopeesti - en vaan pysty sietämään sitä että mua rupee joku lääppimään ns. "väärällä tavalla". Mulla on myös ollu haluttomuusjaksoja, jolloin ei oo yksinkertasesti kiinnostanu seksi lainkaan, mutta edellisestä alkaa olla nyt jo pari vuotta aikaa. Mulla siihen oli moniakin syitä, joita oon näin jälkikäteen pystyny tunnistamaan... Mutta varmaan jokasella on vähän omat syyt mistä se on kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä todella vaivaa. Suhteen alussa olin vapautunut ja halusin seksiä,mutta muutaman kuukauden jälkeen siitä alkoi tulla pakkopullaa.

Mun mielestä muutaman kuukauden jälkeen ollaan vielä suhteen alussa. Varsinkin jos nyt ihan ekana iltana ei vielä hypätty punkkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:

No jos "jatkuvasti" toisen kimpuss aoleminen = kerran viikossa, ja siitä se sit harvenee ... -.-

Nykyään noin 1 krt/ 2kk