Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Muista läksyttää miestä poissa lasten katseilta. Muutenkin kaikki sanaharkat voi mennä setvimään vaikka veskiin matalalla äänenpainolla jossei muualla voi puhua. Tätä on tässä huushollissa noudatettu, ja tuntuu oppi menevän perille kun antaa miehellekin sanansijaa. Rauhallinen keskustelu ja LOOGISUUS siinä touhussa. Kettuilu on ihan turhaa ja uhmaikäset on uhmaikäsiä. Mitähän se sitten kuvittelee tekevänsä kun ne teidän 2 muuta lasta pääsee uhmikseen asti? Äly hoi älä jätä.
sori tää kuuluikin tähä!!
se laittaa niiden kiukut,huonot puhetyylit ym esikoisen piikkiin! tästä meillä viimeksi iso sota lähtikin..
Ostaisin tuollaiselle miekkoselle etätehtäväksi uhmaikästä lasta käsittelevän kirjan tai vaikka useamman ja yliviivaisin pirun kirkkaalla neonkeltasella tussilla joitakin kohtia sieltä. Yleensä miehet ei usko, ellei asiasta löydy sama päätös/tieto ainakin 10 eri lähteestä. Sitten sen voi laskea "varmaksi" tiedoksi. Eli en usko, että mies ymmärtää lapsen potevan uhmaikää eikä tiedä mitä siihen liittyy. Faktat selville, lähtekää siitä miettimään tilanteita ja kuinka niissä käyttäydytään tästä eteenpäin. Lyöttäydy miehen kanssa tiimiksi, se voisi saada hänet edes yrittämään enemmän.
Harrastan näitä uppo-outoja "harjoituksia" miehen kanssa välillä. Viimeksi kun meillä oli sanaharkkaa ja hän syytti, että olen aina muiden puolella, niin painatin meille tiimipaidat. Omilla nimillä ja logolla. Luulen, että alkoi iskostua tarkoitukseni siinä asiassa ja hän alkoi imeyttää minunkin mielipiteitäni asiasta, ilman että koki mun olevan aina jonkun toisen puolella.