Suhteilla saa töitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oli ne suhteet sitten sukulaisten kautta tai itse luotuja. Itse olen aikuisiällä opiskellessani hoitanut mm. työharjoitteluni niin että jokaiseen harjoittelupaikkaan on mulla jalka ns. oven välissä. Töitä siis löytyy jos tarvitsee :) Ja valmistuttuani, ei työtöntä päivää ole ollutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
tiedänpä täältä paikkakunnalta 20 vuotta site tapauksen, jossa ystäväni pääsi kuntaan töihin ja on siellä töissä vieläkin kun kävi sängyssä silloisen kaupungin johtajan kanssa

Taidat olla hiukan kade muiden suhteista, kun kattelee tota sun edellistäkin alotusta...

Alkuperäinen kirjoittaja hihhhihh:
Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
tiedänpä täältä paikkakunnalta 20 vuotta site tapauksen, jossa ystäväni pääsi kuntaan töihin ja on siellä töissä vieläkin kun kävi sängyssä silloisen kaupungin johtajan kanssa

Taidat olla hiukan kade muiden suhteista, kun kattelee tota sun edellistäkin alotusta...
mulla ei ole mitään kadehdittavaa, itse olen työllistetty eläkeikään saakka ja omat lapset on työllistyneet ilman suhteita, mutta harmittaa muiden nuorten puolesta.

Meille korostettiin jo opiskeluaikana, miten tärkeää verkostoituminen (= suhteet ) ovat. Korostettiin myös sitä, ettei työpaikasta kannata lähteä ovet paukkuen ja siltoja takanaan poltellen, koska joku sieltä edellisestä työpaikasta saattaa jonain päivänä olla rekrytoijana siinä firmassa, missä unelmiesi työpaikka olisi.

Yhteistyössä