Minusta suihinotto on mukavaa. Eikä se ainakaan alista naista, päin vastoin. Minusta ainakin tuntuu että minä siinä dominoin kun mies kiemurtelee avuttomana vallassani. Minä päätän miten miestä kiusottelen, päästän lähelle orkkua ja sitten lopetankin ja pakotan miehen kerjäämään lisää. Mies suostuu siinä mihin tahansa kun on niin kiimassa.
Jos et pidä suihinotosta, ei sitä kannata väkisinkään tehdä. Siihen tarvitsee kieltämättä tietynlaisen ""mielentilan"". Jos en ole sillä tuulella, en mitenkään pysty antamaan parastani. Kai kuitenkin muuten suukottelet miestä? Aloita vaikka siitä että joku kerta kun suutelet ja nuolet hänen vartaloaan, annat suukkoja myös ""sinne"". Aluksi vain ""ohimennen"", eli suutelet rintaa, vatsaa, kullia, reisiä, polvia. Sitten voit jo vähän nuolaista ja suukottaa enemmän. Ei kai se sentään ällötä? Mies pitää siitäkin jos voit edes suukottaa hänen munaansa, ehkä myös nuolla vartta. Anna suukkoja terskaan, huomaat miten mies nauttii. Myöhemmin voit ehkä jo ottaa peniksen pään suuhusi hetkeksi. Ei kannatakaan koittaa työntää koko munaa heti suuhun, totuttele rauhassa kyseiseen ruumiinosaan ennen lähempää tuttavuutta.
Eikä tuota tarvitse läpikäydä viikoissa. Ota kaikki aika mitä tarvitset ja jos tuntuu että ei, niin sitten ei. Luulen, että alat innostua itsekin enemmän kun huomaat miten mies nauttii.
Minulle muuten riittää esileikiksi että saan ottaa suihin. Minä ainakin kostun siinä puuhassa, se on tosi kiihottavaa. Siksi harvemmin otankaan loppuun asti, alkaa niin tehdä mieli saada munaa pimpsaan. Itse asiassa tässä kirjoittaessakin alkoi panettaa...