Suihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä harrastetaan suuseksiä parisen kertaa vuodessa. Suhinotto on mielestnä ihan ok, mutta voisin elää ilmankin. Myös saamatta sitä itse vastineeksi (olen nainen). Syynä lienee lapsuuden kokemukset.
Mies toki haluaisi useammin, muttei painosta milläänlailla, kysäisee vain joskus, että halaisinko maistaa;).
Sperman mausta en osaa sano mitään, mutta täytyy kyllä huomautta, etteivät liukastustipat ole koskaan hyvälle maistuneet. Antibioottikuurin aikana maku oli kerrassaan luotaantyöntävä *yöks*. Myös vasektomian jälkeen liukastuserite on muuttunut venyvämmäksi, ikäänkuin limaisemmaksi, jota on OIKEASTI epämiellyttävä niellä, varsinkin, jos sitä tulee runsaammin (eli edellisestä sekikerrasta on aikaa;)).
Miehen kalun koollakin on merkitystä, ainakin minulle. Nykyisen ison kanssa huulet väsyvät kyllä hyvinkin äkkiä. Liian pian meikäläisellekin. Olenkin joskus sanonut, että kunpa sen voisi pienentää suhinottoa varten. Miestä on naurattanut.

En tuomitse. Jos jokin asia sexissä tuntuu vastenmieliseltä ei sitä pidä tehdä, eikä vaatia tehtäväksi. Vaimoni ei ole koskaan ottanut penistäni suuhunsa. Se johtuu kasvatuksesta ja uskonnosta. Sitävastoin monet muut kohtaamani naiset ovat pyytäneet saada imeä penistäni. Joskus ole kokenut sen hyvänä ja kiihottavana, useimmiten kivuliaana ja vähemmän kivana. Naisen pitäisi olla isosuinen ja huulten paksut kuin neekereillä. Hampaiden ei saa käydä penikseen, ei ainakaan terskaan. Hyvin kiihoittunut nainen haluaa useimmiten, jos hygienia ja tunnesiteet ovat kohdallaan ottaa peniksen suuhunsa. Sperman suuhun ottaminen ja nieleminen ovat taas asia erikseen ja useille vastenmielisiä. Itse haluan nuolla haluamaani naista kaikkialta ja jos hän ei omasta halustaan tarraudu penikseeni suullaan, en sitä pyydä enkä vaadi.

Suihin? Mitäs sitä tyhjää että imeskellä inhottavia patukoita, vaikka eivät olisi peseytyneet viikkomoin? Monet äijät eivät pese kikkeleitään kunnolla. Mitä pöpöjä siellä mahtaakaan pesiä. Kyllä niitä yritetään sitten tyrkyttää hanakasti.

Niin, kyllä tämä asia jotain merkitsee. Aviota on kestänyt yli 25 vuotta, mutta ei ole vaimo koskaan ottanut suihin. Ei ole selitellyt syytäkään, mutta tiedän, että aikaisemmissa suhteissaan joskus muinoin on ottanut. Tämä loukkaa minua. Toisinpäin suuseksi sujuu kyllä. Mutta voipi kuitenkin olla, että tämä asia on juuri se, joka mursi kamelin selän, jos vaikka tässä vielä erottaisiin.

ENKELI

Auta ihmeessä meitä muita naisia, jotka haluavat laittaa miehensä kiemurtelemaan!
Mikä on taktiikkasi? Miten se mies sinut silloin opetti? Muutamia niksejä tarvittaisiin ainakin täälläpäin!

Tän viestiketjun alkupuolella joku sanoi et miehen pitäis ite maistaa spermaa.voin sanoa et meillä se auttoi kun vaimoni näki et mä pystyn maistamaan sitä.eikä se kovin pahaa ollut.

Tän viestiketjun alkupuolella joku sanoi et miehen pitäis ite maistaa spermaa.voin sanoa et meillä se auttoi kun vaimoni näki et mä pystyn maistamaan sitä.eikä se kovin pahaa ollut.

Neuvoja kaipaisin minäkin. Miten saada mies nauttimaan oikein hurjasti. Rakkaani on aika samanlainen kuin Enkelin ""kinkkinen"" tapaus. Ajattelinkin että olenko tavannut saman miehen. :)
Miehellä on ollut joskus terskassaan paha tulehdus ja esinahkaa on jouduttu leikkaamaan. Sen jälkeen on tuntoherkkyys heikentynyt. Hänen laukaisemisensa on tosi vaikeaa. Joskus on pakko yrittää laukaista käsin kun omat leukapielet ja posket ovat imutuksesta aivan puuduksissa.
Osaako kukaan antaa neuvoja siihen miten välttää puutuminen ?