Suihinoton jalo taito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarianna K.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarianna K.

Vieras
Tätä olen opetellut pitkään ja tässä se nyt on: suihinoton jalo taito.

Aloita rasvaamalla kädet. Mieluiten ei vesiliukoista rasvaa, sillä sitä joutuu jatkuvasti lisäämään. Vedä kiertäen penistä ylös ja alas, sekä samaan aikaan nuole miehen anaalia. Kun penis on kovaakin kovempi, aloita nuolemaan kiveksiä. Jatka kädelläsi kiertävää ylös-alas-liikettä. Tule alhaalta hetki hetkeltä kohti terskaa. Terskan saatuasi suuhun ime penistä, mutta älä lopeta kiertävää ylös-alas-liikettä kädelläsi. Anna peniksen laueta suuhusi ja nielaise, sillä silläkin on miehelle väliä, vaikka orgasmin on jo saanutkin.

Paistatte päivää maailman parhaana suihinottajana :)

Justiinsa. En oo koskaan törmännyt mieheen joka haluaisi persereikäänsä nuoltavan, eikä kukaan nainen oo koskaan tunnustanut sellaisesta puuhasta pitävänsä!

Aika harva mies antaa koskea peräreikäänsä ja osan pallitkin on kiellettyä tavaraa. Eipä noita ohjeita siis voi yleistää. Jokainen mies on oma yksilönsä ja pitää opetella erikseen tuntemaan, mistä juuri hän pitää. Ihan samoin kuin naisetkin. Se mikä toimii yhdellä, ei toimikaan toisella.

Ei kannata ottaa suihin. Mä luulin että voin luottaa mieheeni, mutta hän tekikin siitä ison numeron ja nyt olen hänelle huora. Levittelee musta nyt suihinottokuvia joihin on kirjoittanut rivoja tekstejä. Markkinoi mua jonain huorana vaikka olen hänen lastensa äiti.

Oih! Suihinotto on ihanaa, harjoittelin sen uudessa suhteessa kunnolla, pitkässä avioliitossa ei kiinnostanut, mutta tämä mies on niin Herkku! Nam nam! Selvästi myös tykkää kun persreikäänsä lähestyn, katsotaan saanko hänet lopulliseen hulluuteen ja kiihkoon vielä siihen uskaltautuessani! On ihanaa kun mies on täysin mun armoilla, nähtävästi osaan hommani hyvin, se änkyttää miten helvetin taivaalliselta tuntuu ja melkein itkee lauetessaan. Sitten hetki lepoa ja minä saan sellaista kyytiä että sängystä putosi kerrankin pohja (huonosti kiinnitetty)(mutta rajusti rynkytetty!) Ah, jotkut miehet on vaan niin ihania, tämäkin ihan tavallinen tallaaja. Aim in löööööv!!!!!

En silloin vielä tiennyt että se on tuollainen kusipää. Yäk!

Tehty mikä tehty, ei voi mitään. Olin jo silloinkin vähän epäluuloinen miesten suhteen, mutta nyt olen ihan varma, etten luota enää koskaan kehenkään.
Ei kannata ottaa suihin. Mä luulin että voin luottaa mieheeni, mutta hän tekikin siitä ison numeron ja nyt olen hänelle huora. Levittelee musta nyt suihinottokuvia joihin on kirjoittanut rivoja tekstejä. Markkinoi mua jonain huorana vaikka olen hänen lastensa äiti.
Mies on tainnu olla aika katkera teidän erosta. Toivottavasti ei pääse lapsiaan saastuttamaan noilla tekosillaan.