Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mun mielestä jos apua tarvitsee tai haluaa niin sitä PITÄÄ OSATA pyytää. Ja myös silloinki siitä voi kieltäytyä. Ei tarvitse muiden pillin mukaan pomppia!!
Juurikin näin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mun mielestä jos apua tarvitsee tai haluaa niin sitä PITÄÄ OSATA pyytää. Ja myös silloinki siitä voi kieltäytyä. Ei tarvitse muiden pillin mukaan pomppia!!
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuttaminen on kyllä sen verran stressitilanne, että voi tehdä poikkeuksen, eikä höpöttää juoksuttamisesta. On kurja muuttaa yksin ja kantaa raskaita huonekaluja yksin.
Eri asia, jos on oikeaa juoksuttamista. Mutta ei kukaan huvikseen muuta sinua juoksuttaakseen. Se on aika raskasta.
No sit päästäänkin tähän, kun mutsi on hieman "luulosairas", et muuttaa sen takia ku asunnossa muka on hometta, vaikka homemittaukset on tehty..
Keväällä olin kyllä muutossa mukana, ku siihen muutti..
Ja poikkeuksea en saa tehä, jos ikinä siitä aijjon "irti"päästä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä sitten itse ruinaa apua kun muutat vaan kanna itse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, kumma sisko.
mutta kyllä muutto on sellainen asia, jossa yksin ei tosiaan pärjää, ja jossa normaali ihminen auttaa omaa äitiään/muita, varsinkin jos tällä ei puolisoa ole.
ihan sama mitä sanoo psykologi, vain huono ihminen ei auta muutossa. Teilläkin vain yksi lapsi. Olisit itsekin voinut auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Olen ihan samaa mieltä. Vaikka olisi miten sukulainen, voi olla myös läheisen hyväksikäyttäjä tavalla tai toisella. Kyllä sukulaistenkin välit voivat olla täynnä sairaalloista läheisriippuvuutta ja epäterveitä suhteita, ja jos itse kykenee riuhtaisemaan niistä itsensä irti ja pelastamaan itsensä, niin se on jo hatunnoston arvoinen asia.![]()
Tiijjätkö, tuota mun kallonkutistaja on mulle vihjaillu, et mutsi on läheisriippuvainen![]()