sukulaissuhteet :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ira

Vieras
jos miehen suku tekee elämän sietämättömäksi, eikä mies viitsi seistä rinnallani, ettei mene välit.. antaa siis sukulaidensa vittuilla mulle ja sanoo et älä välitä, niin onko se peruste ottaa ero?
Tiedän, lapsellisesti ajateltu, en vaan jaksa tätä enää, ja oon kyl yrittäny puhua asiasta sekä miehen, että sukulaisten kanssa, eivät vaan ole sellasia sopija tyyppejä... Harmittaa lasten puolesta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota, jos mies syyllistää sinua asiasta eikä seiso rinnallasi.

ei se syyllistä, mutta ei tee mitää muutakaan!!
Ei jaksais kuulla et tyypit puhuu paskaa kylillä asioista mistä ei ole mitään haisua, ai nii, mut nehän tietää kaiken ja mä vaan oon juoninut lapse mun miehen kans..

Täytyy sanoa että itse varmaan harkitsisin eroa jos miehen sukulaiset hyökkäisivät jatkuvasti minua vastaan ja mieheni ei seisoisi rinnallani puolustaen minua, kunnioitukseni miestäni kohtaan lopahtaisi ja pitäisin varmaan häntä vähemmän miehenä...luulempa että ajan myötä asia nakertaisi suhdettamme jopa eroon asti, empä tiedä??

Onneksi näin ei kuitenkaan ole vaan anoppini haukkuessa minua ja vaatiessa meitä eroamaan (vuonna miekka ja kivi) mieheni paukautti päin naamaa että jos hän valitsee meidän kahden väliltä niin valinta olen varmasti minä.

Alkuperäinen kirjoittaja ira:

Ei jaksais kuulla et tyypit puhuu paskaa kylillä asioista mistä ei ole mitään haisua, ai nii, mut nehän tietää kaiken ja mä vaan oon juoninut lapse mun miehen kans..

Ethän vaan ole minun sisko? Kuulostaa niiin tutulle tuo homma

Nii just, kun se kunnioitus alkaa hiipua. Aina olen rakkaimpiani puolustanut ja oon aikas loukkaantunu tosta käytöksestä. Toisaalta ymmärrän miestäni koska hän on elämänsä kärsinyt siitä kun sukulaiset tappelevat keskenään, ei niillä vietetty yhteisiä jouluja tms, mut avais sit silmänsä ja sanois suorat sanat. Tosin sit kyl sukulaiset pistäis siihenkin välit poikki kun eivät ketään arvosta, eivät edes omaa verta ja lihaa...
Sääli, ois ehkä pitäny miettiä minkälaisia geenejä sekottelee, toivottavasti lapset eivät ota oppia...

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:

Riippuu mistäpäin oot..??
Mul kyl on veli :)

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:

Riippuu mistäpäin oot..??
Mul kyl on veli :)

Mutta onko sulla isosiskoa?
Ja asutko pohjosessa?

Joo, tällästä meidänkin suvusta löytyy, tietenki se on aina vaimo joka on se paha, ja mies on ihan vaan viattomuuttaan jotenki joutunu sellasen kanssa tekemisiin. Monien miesten on jostain syystä vaikee sanoa äitilleen vastaan.
Meillä on oltu jo siinä pisteessä kauan että ei olla toisen puolen sukulaisten kanssa juurikaan tekemisissä. Eikä niitäkään loppujen lopuks sitten kai paljoo kiinnostaiskaan olla meidän kanssa tekemisissä, mut tärkeintä on tietty että voi tutuilleen sanoa että "joo, olihan nekin jouluna täällä meillä, koko porukka", vaikkeivät sitten sanois meille mitään koko sielläoloaikana.

Yhteistyössä