M
mielipiteitä
Vieras
käyttäisittekö sitä suklaata leivonnaiseen..
mä käytin ja nyt hirvittää syödä sitä leivonnaista..
mitä lautasen pinta on ja miten se voi mikrossa sillälailla mennä rikki?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:ei sitä mikrossa sulateta kun vesihauteessa
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:ei sitä mikrossa sulateta kun vesihauteessa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:miks muuten pitää aina ilkkuu täällä palstalla, jos joku ei oikeesti tiedä ja sattuu vahinko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kukaan ei vastaa tohon mun kysymykseen eli posliinin lasitetta? varmaan meni rikki..uskaltaako sitä ny syödä ja ei suklaa ei palanu.. ainoastaan lautanen meni rikki.. näkyy sellaisia halkeemia..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tää on makuasia. Mä sulatan vesihauteessa, koska saan siinä onnistumaan helpommin ja nopeamminMuutaman kerran mikrossa kokeillut, ja aina osa suklaasta palaa. Jos sitä tosi pienellä teholla ja koko ajan sekotellen alkaa sulattaa, samassa ajassa sulattaa vesihauteessakin ja saa tasasemman.
Ap:n kysymystä en ihan tajunnut. Menikö lautanen halki? Vai siihen tuli vaan niitä halkeamia lasitteeseen? Se nyt tuskin on vaarallista. Jos ymmärsin oikein, ni lautanen ei ees ole varsinaisesti rikki vaan vähän pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:oliko lautanen siis muovia. kai sä nyt näät onko siitä irronnut jotain. vai oliko posliinin lasitetta? ei sitä täydellä teholla saa sulattaa ja laita ensikerralla vaikka mukiin tms sulamaan
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Kyllä mä olen käyttänyt vuosia arkilautasia, joiden posliinilasite on säröillä, ihan pesukoneessa pessyt tavalliseen tapaan, mikrossa käyttänyt jne. Elossa olen. Käyttäisin kyllä, tuskin se siitä mitään posliinia(saati sitä lasitetta) itseensä "imaisi", se lasite vaan lohkeili.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Kyllä mä olen käyttänyt vuosia arkilautasia, joiden posliinilasite on säröillä, ihan pesukoneessa pessyt tavalliseen tapaan, mikrossa käyttänyt jne. Elossa olen. Käyttäisin kyllä, tuskin se siitä mitään posliinia(saati sitä lasitetta) itseensä "imaisi", se lasite vaan lohkeili.
miks se pinta halkeilee? eikö sen pitäisi kestää??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Kyllä mä olen käyttänyt vuosia arkilautasia, joiden posliinilasite on säröillä, ihan pesukoneessa pessyt tavalliseen tapaan, mikrossa käyttänyt jne. Elossa olen. Käyttäisin kyllä, tuskin se siitä mitään posliinia(saati sitä lasitetta) itseensä "imaisi", se lasite vaan lohkeili.
miks se pinta halkeilee? eikö sen pitäisi kestää??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:oliko lautanen siis muovia. kai sä nyt näät onko siitä irronnut jotain. vai oliko posliinin lasitetta? ei sitä täydellä teholla saa sulattaa ja laita ensikerralla vaikka mukiin tms sulamaan
siis posliinilautanen, jossa lasitetta ilmeiseti pinnalla, koska ritisi..onko sitä vaarallista syödä ny.. ois vaan pitäny mennä kauppaan ostaa uutta suklaata ja heittää se roskiin..
ottaa päähän
tästä lähin menen kahvilaan syömään. meni pvä ja sitä ei voi edes syödä
![]()