suljettu saari elokuva!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eilen katsoin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja helise:
ihan prikullee samaa meinasin tulla kysymään :laugh:
Mies haluis kattoa, mutta oon ite niin hermoheikko että mietin uskallanko. Onko kamalan pelottavat tai ahdistava?

ei ole pelottava tai ahdistava laisinkaan, niin hullulta kuin se kuulostaakin!mutta usko pois.
 
Mä tykkäsin!!! Pitkästä aikaa oli elokuva jonka jakso kattoo nukahtamatta! Ei oo pelottava, vähä jäi ahistava tunne mut toisaalta musta se kertoo et elokuva on onnistunu jos siitä jää mietittävää pidemmäks aikaa. voisin kattoo vaikka toisenkii kerran.
 

Yhteistyössä