Suomalainen mies, mitä mieltä aasialaisten naisten ulkonäöstä?

Alkuperäinen kirjoittaja tatskajätkä;30583294:
Eihän niillä ole kunnon tissejä ja muutenkin ovat niin pikkuisia että litistyvät tämmöisen raavaan miehen alle.

Hei tuosta tulikin mieleeni. Mä en voisi kuvitellakaan olevani aasialaismiehen kanssa, koska ne vaan ovat liian pieniä ja hinteliä. :D

En tiedä kuinka realistinen tuo nöyrä, hiljaa hymyilevä ja palvelualtis aasialaisnainen on kuin joissain geishatarinoissa ja kulttuuri-ihanteissa. Omassa tuttavapiirissäni on jokunen syntyperäinen aasialainen, ja esimerkkeinä yksi on perheensä pää ja melkoinen pirttihirmu, toinen ns nalkuttaja ja kolmas jo melko pelottava ja väkivaltaiseksikin yltyvä raivotar.

Olen kuullut samaa aasialaiselta kaverilta.

En tiedä kuinka realistinen tuo nöyrä, hiljaa hymyilevä ja palvelualtis aasialaisnainen on kuin joissain geishatarinoissa ja kulttuuri-ihanteissa. Omassa tuttavapiirissäni on jokunen syntyperäinen aasialainen, ja esimerkkeinä yksi on perheensä pää ja melkoinen pirttihirmu, toinen ns nalkuttaja ja kolmas jo melko pelottava ja väkivaltaiseksikin yltyvä raivotar.

No mutta minkä maalaisia ne on? Luulen että aika suuri ero voi ollq riippuen siitä mistä päin Aasiaa on kotoiain ja toki nyt muutenkin jokainen yksilö on oma persoonansa. En ole ikinä kuullut mitään vastaavaa, lukuunottamatta sitä miten vaativia kiinalaiset ovat esimerkiksi lastensa menestymisen ja opiskelun jne. suhteen.

No mutta minkä maalaisia ne on? Luulen että aika suuri ero voi ollq riippuen siitä mistä päin Aasiaa on kotoiain ja toki nyt muutenkin jokainen yksilö on oma persoonansa. En ole ikinä kuullut mitään vastaavaa, lukuunottamatta sitä miten vaativia kiinalaiset ovat esimerkiksi lastensa menestymisen ja opiskelun jne. suhteen.

Esimerkkini olivat kiinalaisia ja thaikkuja. Japanilaisista samantyyppistä kokemusta. Voihan olla että ne nöyrät palvelijat eivät sitten pahemmin harrasta maailmanmatkaamista, mutta epäilen ettei se ole silti nykyään kauhean realistinen stereotypia.

Lisätään kauneus, iloisuus, perhekeskeisyys ja sydämellisyys

-nm useista eri Aasian maista kotoisin olevia naisia tunteva-
Turha lähteä merta edemmäs kalaan. Olen tuollainen henkilö ja lista on vasta alkusoittoa. Itse en ole pitänyt itseäni hääppöisenä, mutta kehuja on sadellut aina tasaisesti joka puolelta. Poikkeuksena sääntöön tämän palstan misogyynit paskiaiset.

Turha lähteä merta edemmäs kalaan. Olen tuollainen henkilö ja lista on vasta alkusoittoa. Itse en ole pitänyt itseäni hääppöisenä, mutta kehuja on sadellut aina tasaisesti joka puolelta. Poikkeuksena sääntöön tämän palstan misogyynit paskiaiset.
Et ole muussa kuin narsismissasi hyvä! Ja se ei ole kehu! Saatat ymmärtää kuitenkin väärin, siksi selvennys.

Miksi et täällä saa kehuja? Ainoa ”ansiosi” on riitojen aikaansaaminen. Sekään ei sitten ollut mikään kehu.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Naiset koulutetaan palvelemaan alistuneesti miehiään. Motto mies tulee aina ensin. Kulttuuriero viehättää ja sopii tietynlaiselle suomalaisille miehille mutta ei kaikille.

Et ole muussa kuin narsismissasi hyvä! Ja se ei ole kehu! Saatat ymmärtää kuitenkin väärin, siksi selvennys.

Miksi et täällä saa kehuja? Ainoa ”ansiosi” on riitojen aikaansaaminen. Sekään ei sitten ollut mikään kehu.
Sinun mielipiteet ovat kuin lehmän iso paska kesähelteellä. Kärpäset pörräävät läjän ympärillä kesteissään.
Ala viritellä potkukelkkaasi, jotta pääset ostamaan olutkorin Salesta.

Sinun mielipiteet ovat kuin lehmän iso paska kesähelteellä. Kärpäset pörräävät läjän ympärillä kesteissään.
Ala viritellä potkukelkkaasi, jotta pääset ostamaan olutkorin Salesta.
🪰🪰Liukumiinojen tuoksuisia unia viestieni uupumattomalle maalittajalle. Veronika-lehmä harjoineen on fiksu likka. Hänet pitää saada tälle pastalle live-kameralähetykseen jokaiselle päivälle keventämään ankeaa tunnelmaa.

Otsikko on

Suomalainen mies, mitä mieltä aasialaisten naisten ulkonäöstä?​

Mitä Lépa tekee täällä? Luultavasti parrankasvu on jo niin voimakasta että tuntee kuuluvansa tänne raavaiden miesten joukkoon?

Saadaanko vielä kommenttikin otsikon kysymykseen?

Yhteistyössä