"Suomalainen nainen ei vaan osaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Suomalainen nainen ei vaan osaa"
"Neuvostoliitossa tuli käytyä 90-luvulla kymmeniä kertoja maksullisissa naisissa. Voin sanoa, että en ole niin hyvää seksiä saanut sen jälkeen, vaikka olen ollut kolmen eri naisen kanssa vuosia kestäneessä suhteessa.Suomalainen nainen ei vaan osaa ja on ihan eri rotua kun venäläinen nainen, jolle mies on vielä mies, eikä mikään keittiöhiiri tai koti-isä."

50v. mies

Mulla on ollut monta parisuhdetta. Moni suomalainen mies ei tiedä mitä tehdä naiselle.

Mulla myös. Suurimmaksi osaksi ulkomaalaisia lähinnä sen vuoksi, että asuin ulkomailla vuosia. Nyt puolisoni on suomalainen.

Mä kyllä sanoisin oman kokemukseni perusteella, että ihan ihmisestä kiinni, mitä "osaa" ja mitä ei ja sitten vaikuttaa tietty myös ikä ja se, minkälaisessa suhteessa on eli mikä on kiintymyksen taso.

Mielestäni maksullisen naisen pitääkin osasta työnsä hyvin. Saa siitä rahaa/palkan. Ja on varmasti sen verran monta miestä päivässä, jotta voi harjoitella hyvinkin erilaisten miesten erilaisia mieltymyksiä. Esim. miesgynekologina oleminen voi kuullostaa unelma-ammatilta.. mutta voi olla että kun niitä samannäköisiä p...ja näkee päivästä toiseen kymmeniä, ehkei ole enää seksi mielessä kun aloittaa työpäivänsä maanantaina.

Mielestäni maksullisen naisen pitääkin osasta työnsä hyvin. Saa siitä rahaa/palkan. Ja on varmasti sen verran monta miestä päivässä, jotta voi harjoitella hyvinkin erilaisten miesten erilaisia mieltymyksiä. Esim. miesgynekologina oleminen voi kuullostaa unelma-ammatilta.. mutta voi olla että kun niitä samannäköisiä p...ja näkee päivästä toiseen kymmeniä, ehkei ole enää seksi mielessä kun aloittaa työpäivänsä maanantaina.

siis ... osata työnsä...

Ei maksullisella tarvitse olla useaa asiakasta päivässä, yksikin riittää ja tienaa hyvin.

Yhteistyössä