Suomalaismies pidätettiin epäiltynä lapsiseksistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
" TV:n Ajankohtaisen kakkosen lähetyksessä esiteltiin lapsiprostituution tilannetta Viipurissa. Ohjelmassa todettiin, että Suomen kansalaiset käyttävät Viipurissa alaikäisiä seksuaalisesti hyväkseen ja ostavat seksuaalipalveluja nuorilta. Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos myös ulkomailla tehtynä."

"Onko hallitus tietoinen suomalaisten Viipurissa harjoittamasta laajamittaisesta lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja nuorilta ostamista seksuaalipalveluista ja
mihin toimenpiteisiin hallitus aikoo ryhtyä, että Suomen edustajat Venäjällä kiinnostuisivat asiasta ja pyrkisivät tekemään voitavansa ehkäistäkseen suomalaisten rikollisen toiminnan lapsiprostituution alalla?"
 
Kamalaa ja oksettavaa että kukaan on noin sairas että lasta haluaa panna. Ei kun pallit veks tuollaisilta, oli kansalaisuus ja asuinpaikka mikä tahansa. Ja anteeksi nyt vain, mutta kyllä mun mielestä jokaisen maan kuuluu parhaaksi katsomallaan tavalla hoitaa oman maansa sisäiset ongelmat, ei voida odottaa että Suomi maana hillitsee ja hallitsee jokaisen kansalaisensa Viipurissa tai Thaimaassa. Pitäisikö sitä myöntää viisumi sillä perusteella että 'Hyvä herra, meinaatteko mennä ostamaan alaikäisen prostituution lomamatkallanne? Ai meinaatte? No emme me sitten ikävä kyllä voi teille viisumia myöntää, pysytelkäähän kotimaisissa.'
 

Yhteistyössä