Suomen jääkarhukanta vaarassa ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi noita amerikkalaisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
tuutteko mun mukaan eduskuntatalon portaille mielenilmaisuun jääkarhujen olojen parantamisen vuoksi??

*alkaa rakentamaan kylttejä*

:D Joo, tulen! Ihan varmasti tulen!!! Sehän toimii jo vähän tapaamisena. Pitääkö siitä ilmoittaa poliisille etukäteen :laugh:

*Pelastakaa suomen jääkarhut hukkumiselta*

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
tuutteko mun mukaan eduskuntatalon portaille mielenilmaisuun jääkarhujen olojen parantamisen vuoksi??

:D Joo, tulen! Ihan varmasti tulen!!! Sehän toimii jo vähän tapaamisena. Pitääkö siitä ilmoittaa poliisille etukäteen :laugh:

Paree se on virkavallalle ilmoittaa, ettei jouduta pulaan :D

siis onko tuo meidän takapihalla elävä jääkarhu vaarassa? Voi ei, lapset jo antoi sille nimenkin :/ Miten tästä eteen päin. Kyllä nuo amerikkalaiset on viisaita!

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Miksei pingviineistä ja mammuteista piitata ollenkaan, eikö ne muka ole vähintään yhtä ihania kuin jääkarhut :'( |O

Me voidaan kirjoittaa pienellä huomautus kylttien ja plaakaattien kulmauksiin
"Pingviinit ja mammutit kans" :laugh:

Niin...mä joskus taivastelin, kun kuulin että vaan 5% Amerikkalaisista on passi, mutta ehkä se sitten selittyy sillä, että ne ei tarvi matkustamista lisätäksen yleis sivistystään, kun tietävät noi tärkeimmät muutenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:

Juu, pakkohan se on. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Niin...mä joskus taivastelin, kun kuulin että vaan 5% Amerikkalaisista on passi, mutta ehkä se sitten selittyy sillä, että ne ei tarvi matkustamista lisätäksen yleis sivistystään, kun tietävät noi tärkeimmät muutenkin :D

:laugh: näin sen täytyy olla! Niillehän on ihan suuri elämysmatka mennä viereiseen osavaltioon ja oman maansa historiakin on kaikilla TOSI hyvin hallussa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:

:wave: mä oon mukana :laugh:

Mäkin tuun. Voinko ottaa ton meen valkosen koirun mukaan? Meikataan se jääkarhuvauvax.

Arvoisa Rouva Presidentti,

Me, äidit ja isät rakkaassa Suomessamme, olemme erittäin huolissamme lapsiemme ja tulevien sukupolvien mahdollisuudesta elää sitä yhteiselämää jääkarhujen kanssa, johon me, ja esi-isämme jo aikoinaan olemme tottuneet.

Me vaadimme pikaista lakimuutosta jolla turvataan näiden jalojen eläimien säilyminen kotimaassamme.

Monen parhaimmat lapsuusmuistot liittyvät telmintään naapuri metsikössä elävän jääkarhu perheen kanssa, emmehän halua sitä riemua lapsiltamme riistää.

kunnioittaen: kaksplussan väki

ps: pingviinit ja mammutit rulez, niitäkin vois vähän jeesata

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eipä sillä , että mä tietäisin mitä kaikkia luonnonvaraisia eläimiä jenkkilässä austaa. Mutta luulin, että National Geographic on vakavasti otettava lehti.

Mutta varmasti tiedät asuuko jenkkilässä Leijonia, jääkarhuja tai Pingviinejä

Uusimmat

Yhteistyössä