V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:pistetääs joku adressi-keräys hässäkkä pystyyn et saadaan ne pelastettua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:tuutteko mun mukaan eduskuntatalon portaille mielenilmaisuun jääkarhujen olojen parantamisen vuoksi??
*alkaa rakentamaan kylttejä*
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:tuutteko mun mukaan eduskuntatalon portaille mielenilmaisuun jääkarhujen olojen parantamisen vuoksi??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:epistä national geographin mukaan ruotsalaiset ja norjalaiset elää meitä vanhemmiksi :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:tuutteko mun mukaan eduskuntatalon portaille mielenilmaisuun jääkarhujen olojen parantamisen vuoksi??
Joo, tulen! Ihan varmasti tulen!!! Sehän toimii jo vähän tapaamisena. Pitääkö siitä ilmoittaa poliisille etukäteen
![]()
*Pelastakaa suomen jääkarhut hukkumiselta*
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Miksei pingviineistä ja mammuteista piitata ollenkaan, eikö ne muka ole vähintään yhtä ihania kuin jääkarhut :'( |O
Juu, pakkohan se on.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:tuutteko mun mukaan eduskuntatalon portaille mielenilmaisuun jääkarhujen olojen parantamisen vuoksi??
Joo, tulen! Ihan varmasti tulen!!! Sehän toimii jo vähän tapaamisena. Pitääkö siitä ilmoittaa poliisille etukäteen
![]()
*Pelastakaa suomen jääkarhut hukkumiselta*
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Niin...mä joskus taivastelin, kun kuulin että vaan 5% Amerikkalaisista on passi, mutta ehkä se sitten selittyy sillä, että ne ei tarvi matkustamista lisätäksen yleis sivistystään, kun tietävät noi tärkeimmät muutenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:tuutteko mun mukaan eduskuntatalon portaille mielenilmaisuun jääkarhujen olojen parantamisen vuoksi??
:wave: mä oon mukana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eipä sillä , että mä tietäisin mitä kaikkia luonnonvaraisia eläimiä jenkkilässä austaa. Mutta luulin, että National Geographic on vakavasti otettava lehti.