SUOMEN MIESLEIJONAT KOHTAA SVEITSIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunnen sekä etelästä, että pohjoisesta ja täti asuu Tukholman ulkopuolella, hieman eteläänpäin.
Skånessa helistään maahanmuuttaja taustaisten takia ja pilkataan avoimesti suomalaisia...

Eli varmaan jo suomalaiset ryyppytavat aiheuttaneet tuolla vuosikymmeniä ongelmia. "En Finne igen"- oli 70-80-luvulla aika perusotsikko. Mutta eikös suomalaiset lopulta ole aika hyvin sopeutuneet ja puukotukset sun muut vähentyneet.

Mun mielestä ei se Skåne koskaan oon olut helisemässä suomaisten maahanmuttajien takia. Ja loppupeleissä hyöty hediän yhteiskunnalle suuri kun saivat työvoimaa. Ja toki Suomelle etu se, että vältettiin suurtyöttömyys.

Mun mielestä ei se Skåne koskaan oon olut helisemässä suomaisten maahanmuttajien takia.
Ei suomalaisten vaan arabitaustaisten takia.
Ystäväni on Malmössä palomiehenä ja sanoi ettei tietyille alueille ole mitään asiaa ilman poliiseja ja siltikin paikalliset hankalttavat sammutuksia ja uhkailevat kaikkia apuuntulevia.
puukotukset sun muut vähentyneet.
Ei ole vaan lisääntynyt ja mukaan on tullut aseita ja käsikranaatteja...mutta nyt puhutaan Jääkiekosta ennenkun tuo yksi hillibilly prinsessa suuttuu!!

• Haha
Reactions: Lispetti
EI SAANU kiekon piilottelusta swissi jäähyä!!!:mad:

Ihme dumarit!🤬

Nyt ollaan jännän äärellä!!!
Tiukka on matsi!
RONSSIA KOHTI NYT PERKELE!🤩🏒🥳👍

On kyllä kauniita nämä entiset huippunaispelaajat jotka nyt kommentoimassa!❤

Nyt ratkotaan tää. Lisbe ja elena vastaan kaks harmaata ufc häkissä bikinit päällä. Yleisöryntäys on taattu.
Nääh, se menis kutakuinkin niin, että minä juoksisin hippulat vinkuen ja kirkuen ympäri kehää ja joutuisin lattiamopiksi kun saatais kiinni.
Lispetti taas hakkais tai hurmaisi harmaat hetkessä ja innoissaan mätkis vielä minutkin ja niittais lattiaan..mutta yleisössä voin istua/seistä ja kannustaa!

• Haha
Reactions: Lispetti
Jänskätti muuten vähän että mitenkähän se hiivatin maalivahtikohu vaikutti näihin meidän naarasveskoihin, mutta eiköhän tuo unohtunu täysin kun lentokoneeseen noustiin.❤️

Nääh, se menis kutakuinkin niin, että minä juoksisin hippulat vinkuen ja kirkuen ympäri kehää ja joutuisin lattiamopiksi kun saatais kiinni.
Lispetti taas hakkais tai hurmaisi harmaat hetkessä ja innoissaan mätkis vielä minutkin ja niittais lattiaan..mutta yleisössä voin istua/seistä ja kannustaa!
Älä nyt säkin omistat pippurisen luonteen ja harmaat on mun veikkauksen mukaan yli 50v. Ni nuoruuden innolla lätkisit menemään :D

Eiku se menis niin, että sä sätkisit hädissäs pitkin häkkiä ja mä patsastelisin pikinin alaosa polvitaipeissa erätaulu korkeessa käsiotteessa keikutellen ja vikitellen Ruutista joka katselis monttu auki sun hyörimistä ja pyörimistä jonka seurauksena nänni vilahtais vähintään joka toisella kierroksella.😁

Tero-Pekka Suvakki sekuntikello kädessä ottais sulta kirrosaikoja ylös!😂

• Haha
Reactions: Elena777
Älä nyt säkin omistat pippurisen luonteen ja harmaat on mun veikkauksen mukaan yli 50v. Ni nuoruuden innolla lätkisit menemään
Mä voisin voittaa verbaalisesti korkeintaan, en tykkää mätkimisestä...onhan sitä toki kiva katella ja olen joskus potkassut velipoikaa värkeille (vahingossa) ja yhtä todella inhottavaa tyyppiä päähän (tarkoituksella), mutta se oli sillon kun olin vielä nuori ja viaton..

Eiku se menis niin, että sä sätkisit hädissäs pitkin häkkiä ja mä patsastelisin pikinin alaosa polvitaipeissa erätaulu korkeessa käsiotteessa keikutellen ja vikitellen Ruutista joka katselis monttu auki sun hyörimistä ja pyörimistä jonka seurauksena nänni vilahtais vähintään joka toisella kierroksella.
Tuskin ruutis siinä vaiheessa näkis minua, jos sulla olis pöksyt polvissa....saattais kyllä olla kakkulat sen verran huurteessa ettei näkis sinuakaan 🧐

FOCUS NYT JA PÖKSYT YLÖS!!!

AriannyLopez.png

Pronssia kohti!!!🥳🥳🥳🥳

Ei suomalaisten vaan arabitaustaisten takia.
Ystäväni on Malmössä palomiehenä ja sanoi ettei tietyille alueille ole mitään asiaa ilman poliiseja ja siltikin paikalliset hankalttavat sammutuksia ja uhkailevat kaikkia apuuntulevia.

Ei ole vaan lisääntynyt ja mukaan on tullut aseita ja käsikranaatteja...mutta nyt puhutaan Jääkiekosta ennenkun tuo yksi hillibilly prinsessa suuttuu!!

Mut eikös se oo vaan oikein niille kus_pääruottalaisille, joita sä tunnut myös kaiken muun ohessa vihaavan.

AAAAVEEE MAALI!!!!!!!! HYVÄ NAARAAT!!!!!❤🥳🥳🥳🥳🏒

2-0!🥳

Yhteistyössä