Kaikki liittyy kaikkeen, elämme jatkumossa!diipadaapa joginoita. Miten tämä nyt liittyy kiakkoon?! Tä?!
()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikki liittyy kaikkeen, elämme jatkumossa!diipadaapa joginoita. Miten tämä nyt liittyy kiakkoon?! Tä?!
()
Tunnen sekä etelästä, että pohjoisesta ja täti asuu Tukholman ulkopuolella, hieman eteläänpäin.
Skånessa helistään maahanmuuttaja taustaisten takia ja pilkataan avoimesti suomalaisia...
Naisen kroppa ei kestäis taklauksia.Ei tarvita taklauksia.
Rasismia!"En Finne igen"- oli 70-80-luvulla aika perusotsikko.
Ei suomalaisten vaan arabitaustaisten takia.Mun mielestä ei se Skåne koskaan oon olut helisemässä suomaisten maahanmuttajien takia.
Ei ole vaan lisääntynyt ja mukaan on tullut aseita ja käsikranaatteja...mutta nyt puhutaan Jääkiekosta ennenkun tuo yksi hillibilly prinsessa suuttuu!!puukotukset sun muut vähentyneet.
Kestää.Naisen kroppa ei kestäis taklauksia.
Niinpä!EI SAANU kiekon piilottelusta swissi jäähyä!!!
Ihme dumarit!
Nääh, se menis kutakuinkin niin, että minä juoksisin hippulat vinkuen ja kirkuen ympäri kehää ja joutuisin lattiamopiksi kun saatais kiinni.Nyt ratkotaan tää. Lisbe ja elena vastaan kaks harmaata ufc häkissä bikinit päällä. Yleisöryntäys on taattu.
Älä nyt säkin omistat pippurisen luonteen ja harmaat on mun veikkauksen mukaan yli 50v. Ni nuoruuden innolla lätkisit menemäänNääh, se menis kutakuinkin niin, että minä juoksisin hippulat vinkuen ja kirkuen ympäri kehää ja joutuisin lattiamopiksi kun saatais kiinni.
Lispetti taas hakkais tai hurmaisi harmaat hetkessä ja innoissaan mätkis vielä minutkin ja niittais lattiaan..mutta yleisössä voin istua/seistä ja kannustaa!
Eiku se menis niin, että sä sätkisit hädissäs pitkin häkkiä ja mä patsastelisin pikinin alaosa polvitaipeissa erätaulu korkeessa käsiotteessa keikutellen ja vikitellen Ruutista joka katselis monttu auki sun hyörimistä ja pyörimistä jonka seurauksena nänni vilahtais vähintään joka toisella kierroksella.Nääh, se menis kutakuinkin niin, että minä juoksisin hippulat vinkuen ja kirkuen ympäri kehää ja joutuisin lattiamopiksi kun saatais kiinni.
Lispetti taas hakkais tai hurmaisi harmaat hetkessä ja innoissaan mätkis vielä minutkin ja niittais lattiaan..mutta yleisössä voin istua/seistä ja kannustaa!
Napaan asti ylettyvä v-aukko...On kyllä kauniita nämä entiset huippunaispelaajat jotka nyt kommentoimassa!
Mä voisin voittaa verbaalisesti korkeintaan, en tykkää mätkimisestä...onhan sitä toki kiva katella ja olen joskus potkassut velipoikaa värkeille (vahingossa) ja yhtä todella inhottavaa tyyppiä päähän (tarkoituksella), mutta se oli sillon kun olin vielä nuori ja viaton..Älä nyt säkin omistat pippurisen luonteen ja harmaat on mun veikkauksen mukaan yli 50v. Ni nuoruuden innolla lätkisit menemään
Tuskin ruutis siinä vaiheessa näkis minua, jos sulla olis pöksyt polvissa....saattais kyllä olla kakkulat sen verran huurteessa ettei näkis sinuakaanEiku se menis niin, että sä sätkisit hädissäs pitkin häkkiä ja mä patsastelisin pikinin alaosa polvitaipeissa erätaulu korkeessa käsiotteessa keikutellen ja vikitellen Ruutista joka katselis monttu auki sun hyörimistä ja pyörimistä jonka seurauksena nänni vilahtais vähintään joka toisella kierroksella.
V-tyylillä on ennenki voitettu!Napaan asti ylettyvä v-aukko...
Ei suomalaisten vaan arabitaustaisten takia.
Ystäväni on Malmössä palomiehenä ja sanoi ettei tietyille alueille ole mitään asiaa ilman poliiseja ja siltikin paikalliset hankalttavat sammutuksia ja uhkailevat kaikkia apuuntulevia.
Ei ole vaan lisääntynyt ja mukaan on tullut aseita ja käsikranaatteja...mutta nyt puhutaan Jääkiekosta ennenkun tuo yksi hillibilly prinsessa suuttuu!!
En edelleenkään vihaa ketään, enkä kutsuisi heitä noin rumalla sanalla, Hyi.Mut eikös se oo vaan oikein niille kus_pääruottalaisille, joita sä tunnut myös kaiken muun ohessa vihaavan.
Älä höpötä siinä nyt turhia vaan katso matsia!!!!Mut eikös se oo vaan oikein niille kus_pääruottalaisille, joita sä tunnut myös kaiken muun ohessa vihaavan.
Jjeeeeeee vittu mä rakastan suomeee.AAAAVEEE MAALI!!!!!!!! HYVÄ NAARAAT!!!!!
2-0!