SUOMEN MIESLEIJONAT KOHTAA SVEITSIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä yleistä. Moni ma mu varmaan on todella huono ruuanlaittaja.

Se että tilaat joltain ma multa ruokaa ja se on hyvää, ei tarkoita, että kaikki niiden laittama ruoka olisi hyvää.
No tämä mahtava kalakokki voi syöttää mulle vaikka pallokalaa, hyvät oli sushit kuule.

Kaikki ravintelit ei tietenkään o hyviä, mutta niihin ei tartte mennä toista kertaa.

Paljon vähemmän svedut meitä pilkkaa kuin me heitä.
Mulla on paljon ystäviä Ruotsissa ja serkkuja ja yksi elossaoleva tätikin on siellä ollut jo vuosia...kyllä ruotsalaiset pilkkaavat todella paljon suomalaisia. Se nyt vaan on fakta.
Ruotsissa myös paheksutaan ja katsotaan kouluissakin alaspäin oppilaita, jotka haluaisivat opiskella suomenkieltä....niin ja multa on usein kysytty, ihan tosissaan, että pitääkö ruotsalaislegenda suomalisista homokylistä paikkaansa.
Ainoa mistä suomalaisia on avoimesti kehuttu on se miten meidän sotilaat taistelivat sodissa, sitä kuulema hävetään Ruotsissa yleisesti ettei Ruotsi auttanut Suomea.

Jotta totuus ei unohtuisi, mitalitaulukossa Suomi ei korkeella ole. Ei oo erikoinen urheilumaa tää, vaikka pitäis talvilajien olla meidän heiniä.

1 kulta, 2 hopeeta, 2 pronssia.

Norjalla on: 13-7-8
Ruotsillakin: 6-4-4
Sveitsi: 5-0-5

Että aika surkeeta... Mikähän tähän auttais? Miksi Ruotsikin voi olla noin käsittämättömän hyvä. Norjan nyt on sitten jotain ihan ihmeellistä...
Täytyy nyt muistaa, että meillä on pieni kansa eikä meillä o ku talvisin lunta, toista se on näillä alppimailla.

Resursseihin nähden meillä on loistava tilanne nyt ja aikoinaan kiekossa/hiihdossa/mäkihybys.
Snoukka ja kumpare ovat olleet aikoinaan kivoja ylläreitä!

Mulla on paljon ystäviä Ruotsissa ja serkkuja ja yksi elossaoleva tätikin on siellä ollut jo vuosia...kyllä ruotsalaiset pilkkaavat todella paljon suomalaisia. Se nyt vaan on fakta.
Ruotsissa myös paheksutaan ja katsotaan kouluissakin alaspäin oppilaita, jotka haluaisivat opiskella suomenkieltä....niin ja multa on usein kysytty, ihan tosissaan, että pitääkö ruotsalaislegenda suomalisista homokylistä paikkaansa.
Ainoa mistä suomalaisia on avoimesti kehuttu on se miten meidän sotilaat taistelivat sodissa, sitä kuulema hävetään Ruotsissa yleisesti ettei Ruotsi auttanut Suomea.
Sietääki hävetä! Maailman ohuin opus on ruåttalaiset sotasankarit. Siinä on vaan tyhjät kannet.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tosi mahtavaa!!!

Suomi saa vastaan Slovakian joten finaalipaikka varma! Siellä sitten tulee vastaan joku R.O.C.K. Eiköhän ne saa kuonoon oikeen kunnolla.

Ja naiset ottaa helposti perinteisen pronssin.

Ja kun lötkäjoukkeessa on 20 pelaajaa ja kaikki saa kultaa niin meillä on enempi kultamitaleita kuin huulirasvaajilla!!!
Mä olin Jalosen kanssa sitä mieltä että perjantaina olis tullu vastaan venäjän oku:t mutta Slovakia olikin kiva ylläri!

Nuo uutiset ovat vähän sekaisin tiedotuksessa, ei niihin oo näköjäön uskomista. Just tänään näin aamulla kaavion missä näky että vastaan ois tullu seuraavaks roc.🤔

Sietääki hävetä! Maailman ohuin opus on ruåttalaiset sotasankarit. Siinä on vaan tyhjät kannet.

Ruotsilla on itseasiassa aika kunniakas sotahistoria, se on vaan aika pitkän ajan takaa. Juu ja toki siellä taisteli suomalaisia, mutta kyllä svedutkin sotia osas.

Mielestäni nykymaailmassa ei ole mitään syytä edes pitää tavoitteena, että olisi sotasankareita.

Mikähän sun Ruotsi-vihan takana on kun aina pitää nälviä sen minkä kerkee?

Ei niitä lasketa!
Nii mmmm!!
you-mad-grumpy.gif

• Haha
Reactions: Lispetti

Tunnet varmaan eri svedut sitten kuin minä. Varmaan siellä pohjoisempana lahden takana on tommosta.

Etelässä ne on kyllä vähän ylimielisiö suomalaisia ja muitakin kohtaan. Kai se on sitä kansallisypeyttä. Mutta sitä pitääkin olla.

Mua ruottalaisissa enemmän ärsyttää se, että ne on toisaalta hirveen kohteliaita, mut oikeesti ne ei piittaa paljoa Suomesta. Niille Suomi on aika etäinen maa. Ei ne paljoa meistä edes tiedä. Me ollaan vaan yksi naapuri muiden joukossa. Enemmän niiden vitsitkin kohdistuu norjalaisiin.

Nyt män hermo swissiläisellä!
Pahempia nää naiset on tappelemaan!😂

Miettikää menkakiukut koko joukkueella samassa pelissä!!!!😂😂😂😂😂

• Tykkää
Tunnet varmaan eri svedut sitten kuin minä. Varmaan siellä pohjoisempana lahden takana on tommosta.
Tunnen sekä etelästä, että pohjoisesta ja täti asuu Tukholman ulkopuolella, hieman eteläänpäin.
Skånessa helistään maahanmuuttaja taustaisten takia ja pilkataan avoimesti suomalaisia...
Mua ruottalaisissa enemmän ärsyttää se, että ne on toisaalta hirveen kohteliaita, mut oikeesti ne ei piittaa paljoa Suomesta. Niille Suomi on aika etäinen maa. Ei ne paljoa meistä edes tiedä. Me ollaan vaan yksi naapuri muiden joukossa.
Tämä.
Enemmän niiden vitsitkin kohdistuu norjalaisiin.
Joo mutta kyllä ne myös suomalaisia halveksii ihan yhtä paljon.

Tunnen sekä etelästä, että pohjoisesta ja täti asuu Tukholman ulkopuolella, hieman eteläänpäin.
Skånessa helistään maahanmuuttaja taustaisten takia ja pilkataan avoimesti suomalaisia...

Tämä.

Joo mutta kyllä ne myös suomalaisia halveksii ihan yhtä paljon.
diipadaapa jorginoita. Miten tämä nyt liittyy kiakkoon?! Tä?!😂😂😂😂

(❤)

• Haha

Yhteistyössä