Voittivat 2-0?Jes. RUOTSI meni kanukkeja vastaan johtoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voittivat 2-0?Jes. RUOTSI meni kanukkeja vastaan johtoon.
Kyllä ois verenpaineet tapissa jos olympiakullasta lähdettäis vääntämään Ruåttia vastaan.
Tai ihan sama mikä mitali niin Ruåtsi on kauhein vastus mun mielestä!
hei mä toivon et rakas naapuri on finaalissa vastassa. niin vitun katkeraa oli se torinon hopea . vittu sillon hajos telkka nyt go suomiKyllä ois verenpaineet tapissa jos olympiakullasta lähdettäis vääntämään Ruåttia vastaan.
Tai ihan sama mikä mitali niin Ruåtsi on kauhein vastus mun mielestä!
Heititkö partsilta alas vai miten se hajos?!hei mä toivon et rakas naapuri on finaalissa vastassa. niin vitun katkeraa oli se torinon hopea . vittu sillon hajos telkka nyt go suomi
Just tää!!!Paljon huonompi joukkue kuin ROC, joten toivon et Ruotsi tulis vastaan.
Toki ei kyl kestäisi et noille häviäis.
ROC on kyl materiaalilta selkeästi paras.
no siis suomihan pelas unelmasti voitti venäjän ja kanadan huippu joukkoeet ja ruotsin runkkarit pääsi helpomman kaavion kautta finaaleihin ja sit hävittiin. nakkasin sen tv tasolta lattialle ja paskaks meiniHeititkö partsilta alas vai miten se hajos?!
My kind of man! Kiakkoa ku katotaan niin sitä katotaan tunteella!
hei mä toivon et rakas naapuri on finaalissa vastassa. niin vitun katkeraa oli se torinon hopea . vittu sillon hajos telkka nyt go suomi
ja muistaakseni se yks ruotsin maali tuli suomen katkenneesta maalista. noh lohtua toi kun lordi voitti euroviisut silloinVälierä ensin. Oisko perjantaina 6.10
Torinoa ei mikään tuo takas. Suomi parhaiden pelaajien turnauksen paras maa, mut alemmuuskompleksi ja kaikki muu pisti finaalissa löydät housuun. Koskaan ei oo vithuthsnut lätkä niin paljoa.
Telkkaria en toki rikkonut. Mut kännykän heitin seinään.
no siis suomihan pelas unelmasti voitti venäjän ja kanadan huippu joukkoeet ja ruotsin runkkarit pääsi helpomman kaavion kautta finaaleihin ja sit hävittiin. nakkasin sen tv tasolta lattialle ja paskaks meini
Olen neljäsosasvedu ja symppaan heitä. Mut tuolloin meni yli.
Eniten vit.. ti kun jotkut uuv atit varaili toria sun muuta pasgaa.
Telkkareita saa aina uusia, mutta Suomen häviötä ei voitoksi käännetä!no siis suomihan pelas unelmasti voitti venäjän ja kanadan huippu joukkoeet ja ruotsin runkkarit pääsi helpomman kaavion kautta finaaleihin ja sit hävittiin. nakkasin sen tv tasolta lattialle ja paskaks meini
joo se oli viellä raskas putki malliTelkkareita saa aina uusia, mutta Suomen häviötä ei voitoksi käännetä!
Kännykkä seinään!!!Välierä ensin. Oisko perjantaina 6.10
Torinoa ei mikään tuo takas. Suomi parhaiden pelaajien turnauksen paras maa, mut alemmuuskompleksi ja kaikki muu pisti finaalissa löydät housuun. Koskaan ei oo vithuthsnut lätkä niin paljoa.
Telkkaria en toki rikkonut. Mut kännykän heitin seinään.
Huhhuh mikä summa räkkylää oli tiedossa!joo se oli viellä raskas putki malli kerran aiemmin on hajonnut telkkari myöskin mulla oli tulossa pitkästävedossa 16k voitto. mut vikalla sekunilla tuli tasotus ja vittu et vitutti
sen takii mä inhoon rapperswil jonaa kusarit teki sen vittu.Huhhuh mikä summa räkkylää oli tiedossa!