Suomenruotsalaiseksi ruvennut Pirkka P. Petelius eduskuntaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puoluekanta pilasi koko homman.

Maalla ehkä mutta entäs noi meret. Sitä kuitenkin on pallosta valtaosa. Ne ovat jo lämmenneet ja hiilidioksidi happamoittaa. Se taas vahingoittaa -jopa tuhoaa- korallia, äyriäisiä ja planktonia. Ja jos planktonlajit mitkä osaltaa sitovat hiiltä tuhoutuvat niin hiilidioksidin määrä lisääntyy jälleen ja ilmastonmuutos kiihtyy yhä.
Myös monet muut eläimet ovat sopeutumiskykyisiä. Hyvänä esimerkkinä karhukaiset jotka selviävät melkein missä tahansa. Panda on taas toinen ääriesimerkki joka ei kykene elämään ilman apua ja joutaiskin kuolla pois epäonnistuneena kokeiluna.

Myös monet muut eläimet ovat sopeutumiskykyisiä. Hyvänä esimerkkinä karhukaiset jotka selviävät melkein missä tahansa. Panda on taas toinen ääriesimerkki joka ei kykene elämään ilman apua ja joutaiskin kuolla pois epäonnistuneena kokeiluna.
:LOL::LOL::LOL:kokeiluna:LOL::LOL::LOL:

Ala-astelainen kirjoittaa taas :poop:potaskaa:poop: :X3:

TIETOA LAJISTA
Erakkoluonteinen panda kuuluu petoeläimiin, mutta on erikoistunut elämään kasvisravinnolla. Pandoja elää vapaana ainoastaan runsaat 1800 yksilöä. Elinympäristön häviäminen ja salametsästys ovat edelleen huomattavia uhkia lajille.

Biologinen olentokin, kuten sinä, saastuttaa.
TOOPE

Kasvit kasvaa, kalat kasvaa. Syön ne, paskannan maahan, kasvit kasvaa paremmin

Hengitän, tuotan hiilidioksidia, kasvit tarvii sitä yhteyttämiseen, kasvit kiittää

Kasvit tekee siitä happea, minä tarviin sitä, minä kiitän

Ja näin pieni toope lapsukainen kaikki meni hyvin, kunnes sinä synnyit tänne suistamaan kaiken harmonian epätasapainoon

Sinun takiasi ilma ja maaperä saastuu, ilmasto lämpenee, jäätiköt sulaa, merenpinta nousee

Ei mulla muuta, TOOPE

Yhteistyössä