"Suomi olisi parempi ilman Yleisradiota"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija järkyttyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä miten Suomi olis parempi ilman yleä. Kyllä ois elämä ollut köyhempi ainakin muistojen osalta, muutoinkin olisi tosi ankeeta.
Mun kaikki tv-muistot liittyy yleen. Saksalaiset dekkarit, Brittisarjat, Tankki Täyteen, JNEJNEJNE..euroviisut, pikku kakkoset, KAIKKI ihanuudet. Suomi olisi kyllä ehdottomasti huonompi paikka ilman yleä.
Niin, ei siitä ole kovin pitkä aika kun meillä oli vain yksi televisioyhtiö; YLE.

Käytös menee aina heti tosi huonoksi kaikilla näillä ylen kirjastojen yliopistojen sun muiden porukalla. Tollasten suusta tulee törkeitä niinkun tästäkin ketjusta huomaa. Se on niin itsekästä porukkaa ettei mitään rajaa ja kaikki muut ihmiset niitten mielestä paskaa. Yle ei ole sama kun vaikka terveydenhuolto ja tarkoitan sillä ettei yle ole tärkeä ja ei mekään väitetä ettei ilman maikkaria voi elää. Sen taas kertoo se ettei vaadita muita maksamaan vaan saatte tekin katsoa ilmaiseksi. Mun puolesta yle saa olla olemassa mut ne maksaa jotka sitä käyttää ja koska aika harva käyttää niin sitä enemmän on väärin. Niitä dokumentteja on muuuten muitakin kun ylen ja mun mielestä maikkarillakin ja monella muulla on dokkareita ja on myös uutiset.

Itelläs on kananpersetukka. Seiskaa luen muttei sitä tilata vaan saan luettua sen ilmaiseksi. Muita lehtiä ei lueta kun netistä voi lukea iltasanomat ja iltalehden.

Ylen ohjelmat ei kiinnosta yhtään ja ne yrittää väkisin tehdä jotain ohjelmaa joka olis hauska tai hyvä sarja ja ei onnistu koskaan. Kaikki hyvät sarjat on muilla kanavilla ja hyvää ohjelmaa tulis oikeasti niin paljon ettei ehdi katsomaan. Nythän ilmoitettiin ettei bb jatku enää eli yks ohjelma meni siinä ja odotetaan viidakon tähtösiä ja surkeinta kuskia ja monia muita tosi hyviä sarjoja. Kaunarit on pysyneet ohjelmissa monta sukupolvea ja näköjään vaan jatkuu kun lapsetkin sitä seuraa. Sitten sen lisäks tulee leffoja ja netistä voi katsoa leffoja ilmaiseksi ihan uusiakin. Aika harva tekee ylellä yhtään mitään mutta ei sillä kait väliä kunhan rahaa ne saa vaikka ei kukaan katsoisi. Ne on jotain taide ihmisiä jotka yleä katsoo ja joitain jotka pitää itseään muita paljon parempina ja käy kirjastoissa ja oopperoissa ja kirppareilla ja joissain oudoissa kahviloissa.
:laugh:

Varmasti tyypillinen palstamamma tämä. Voi jeesus.

Hyvähän se on länkyttää Ylen lopettamisesta. Haluaisin kuulla konkreettisia esimerkkejä siitä, miten kotimaista draamaa ja asiaohjelmia sitten tuotettaisiin, jos Yleä ei olisi. Kun se kerran onnistuisi myös läpinäkyvällä rahoituksella ilman Ylen koneistoa.

Hyvähän se on länkyttää Ylen lopettamisesta. Haluaisin kuulla konkreettisia esimerkkejä siitä, miten kotimaista draamaa ja asiaohjelmia sitten tuotettaisiin, jos Yleä ei olisi. Kun se kerran onnistuisi myös läpinäkyvällä rahoituksella ilman Ylen koneistoa.

Tilalle tulis varmaan PerS-tv. Tosi laadukasta ja erittäin todenmukaista uutisointia, hei... köh köh. lähetystä kerran viikossa, uutiset: "mamu hakkasi mummon"
Sen jälkeen suomi-filmi 40-luvulta. Loppuviikko tyhjää.

Toki halukkaat voivat katsoa kotimaista draamaa ja asiaohjelmia kunhan vain rahoittavat sen ja Ylen omista rahoista.

:)

Tilalle tulis varmaan PerS-tv. Tosi laadukasta ja erittäin todenmukaista uutisointia, hei... köh köh. lähetystä kerran viikossa, uutiset: "mamu hakkasi mummon"
Sen jälkeen suomi-filmi 40-luvulta. Loppuviikko tyhjää.

Yleisradion uutisissa kerrotaan kuinka hienoa porukkaa elävältäpolttomurhaavat ja joukkoraiskaavat mamut ovat, koska he maksavat eläkkeemme ja hoitavat vanhuksemme...

Käytös menee aina heti tosi huonoksi kaikilla näillä ylen kirjastojen yliopistojen sun muiden porukalla. Tollasten suusta tulee törkeitä niinkun tästäkin ketjusta huomaa. Se on niin itsekästä porukkaa ettei mitään rajaa ja kaikki muut ihmiset niitten mielestä paskaa. Yle ei ole sama kun vaikka terveydenhuolto ja tarkoitan sillä ettei yle ole tärkeä ja ei mekään väitetä ettei ilman maikkaria voi elää. Sen taas kertoo se ettei vaadita muita maksamaan vaan saatte tekin katsoa ilmaiseksi. Mun puolesta yle saa olla olemassa mut ne maksaa jotka sitä käyttää ja koska aika harva käyttää niin sitä enemmän on väärin. Niitä dokumentteja on muuuten muitakin kun ylen ja mun mielestä maikkarillakin ja monella muulla on dokkareita ja on myös uutiset.

Jokaisessa sivistyneeessä maassa kuuluu olla tiettyä (monipuolista) tarjontaa tv:ssä ja radiossa. Yle takaa meillä että sellainen on. Jos tv ja radio jäävät vain mainoskanavien varaan, on vaara että taso on vain sitä BB:tä, ja tv sekä radiotarjonta voi periaatteessa vaikka loppua jos kanavat vain niin päättävät.

Ihan sama mulle mitä töllöstä tulee koska mulla on parempaakin tekemistä kuin tuijotella telkkua joka on sähköistä lobotomiaa.

Yleisradiolaisilla selvästi paniikki päällä.;)

Kirjoitit: "Jään odottelemaan japanilaisia, intialaisia tai argentiinalaisia sarjoja Ylen tarjontaan" ja nyt sitten, että on ihan sama, mitä katsot.

Yritä jo päättää. Tekisikö sinulle hyvää keksiä jotakin ihan muuta tekemistä kuin täällä palstalla roikkuminen?

Yhteistyössä