V
vierailija
Vieras
Raportit | Suomi on maailman onnellisin maa jo kolmannen kerran peräkkäin
Raportin mukaan suomalaisten onnellisuutta lisäävät valtiolliset laitokset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muissa maissa sekoillaan pahemmin.No eipä uskois, kun kattoo ihmisten sekoilua kommenteissa.
Katotaan vuoden päästä kun koronat on käyny maailman läpi.
No ollaan me silloinkin kärkikastia.
Äärionnellisuus on kiellettävä ääriajatteluna!Suomessa on muutama ääri onnellinen idiootti jotka vääristävät tuloksen.
Katotaan vuoden päästä kun koronat on käyny maailman läpi.
No ollaan me silloinkin kärkikastia.
Oon mä onnellinen, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö ihmisten tyhmyys saisi mut kiristelemään välillä hampaita...Sä et ainakaan kovin onnelliselta vaikuta![]()
Eihän kukaan voi olla koko ajan onnellinen. Ja mun mielestä varmaan ainakin kolmasosa suomalaisista on aika stressaantunutta porukkaa ilman koronaakin. Porukka nappaa psyyken- ja unipillereitä.ois muuten aika kauheeta olla epäonnellinen maassa, joka jatkuvasti valitaan maailman onnellisimmaksi!![]()
Moni ei ole onnellinen.ois muuten aika kauheeta olla epäonnellinen maassa, joka jatkuvasti valitaan maailman onnellisimmaksi!
Sä et oikeastaan ikinä voi tietää, et kumpi on oikeasti siinä kiristelijän puolella...Oon mä onnellinen, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö ihmisten tyhmyys saisi mut kiristelemään välillä hampaita...
Niinpä. Ja sitten ulkomaan medioita myöten hoetaan, että pitäis tavallaan olla. Varmasti kauhea tilanne, voisin kuvitella, että sellainen syö ihmistä.Moni ei ole onnellinen.
Niin, no. Tarvitaanko me muuta kuin syyllinen?Syyttäkää vaan minua, minä taisin siihen kyselyyn vastata