Suomi-USA ottelu (Tähän kaikki jorinat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
a035.gif
b010.gif
a050.gif
b020.gif

DOODIII!!! Nii sitä pittää Suomi-Leijonat!!! B)
Kyl se nii on notta pittää suomalaiste ny omiin poikiin uskoo, tääl ainaskii luotto pysy vahvana vaiks USA:n kahen nopean maalin jälkee se vähä horjahtikin hetkeks, mut sieltä noustiin!!!!!! Ihanaa!!!! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Perjantaina sit 20.00

Suomi-Venäjä

voi vettu..se on kova peli..ne on ku kaapin kokosia..
jos muistaisivat siihen mennessä hommata sen perspuolen puolustuksen kuntoon eli kiinni :ashamed: :saint:

huomenta täältä kahvin voimalla 1,5tunnin torkuilla

Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
voittihan ne leijonat vaikka aika pahalta jo näytti :/ mut venäjä, se on kyl kova vastus, pieksivät sveitsin eilen ihan kunnolla :/

joo se ei oo helppo vastus..sit en taida palstailla samaan aikaan ettei joku polta päreitä siitä et "kiroilen niin paljon" :ashamed:

venäjä pelaa tosi semmosta fyysistä peliä

Olin vähän pettynyt ettei usan peli kaatunutkaan siihen jäähyilyyn..nehän meinas hemmetti pistää oikeesti kampoihin!

Venäjä on paha vastus, siinä voi käydä niin tai näin. Bäckström on kyl ollu hyvä maalivahti, mut jos puolustus mokailee/myöshästelee niin ei se maalivahtikaan pysty yksinään pitämään koko hommaa kasassa.

Kyl Suomenkin joukkue pystyy fyysiseenkin peliin, tosin osa taitaa olla sen verran pieniä pelaajia, että niiden pitää luottaa enemmän nopeuteen.

A shadieeyah ; Miusta tuo kiroilu sopii tämmöiseen penkkiurheiluun, jos noin voi sanoa :D

*Ja olipa muuten hieno laukaus se viimenen! Usa ottelussa*

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
voittihan ne leijonat vaikka aika pahalta jo näytti :/ mut venäjä, se on kyl kova vastus, pieksivät sveitsin eilen ihan kunnolla :/

joo se ei oo helppo vastus..sit en taida palstailla samaan aikaan ettei joku polta päreitä siitä et "kiroilen niin paljon" :ashamed:

venäjä pelaa tosi semmosta fyysistä peliä

joo ja ja taitavia maalintekijöitä riittää :/ mä en oo voinut kertaakaan palstailla pelin aikana kun ois saattanut tulla sen verran painokelvotonta tekstia, eilen varsinkin kolmannessa erässä :whistle: :kieh: mut uskotaan leijoniin et ne venäjän päihittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Olin vähän pettynyt ettei usan peli kaatunutkaan siihen jäähyilyyn..nehän meinas hemmetti pistää oikeesti kampoihin!

Venäjä on paha vastus, siinä voi käydä niin tai näin. Bäckström on kyl ollu hyvä maalivahti, mut jos puolustus mokailee/myöshästelee niin ei se maalivahtikaan pysty yksinään pitämään koko hommaa kasassa.

Kyl Suomenkin joukkue pystyy fyysiseenkin peliin, tosin osa taitaa olla sen verran pieniä pelaajia, että niiden pitää luottaa enemmän nopeuteen.

A shadieeyah ; Miusta tuo kiroilu sopii tämmöiseen penkkiurheiluun, jos noin voi sanoa :D

*Ja olipa muuten hieno laukaus se viimenen! Usa ottelussa*

nin kuulu mut jollein se ei passa ku mä oon m ja m...mut mitä välii hauskaa oli :laugh: tiukkaa vääntöä :)

tääl kans kattelin, mutta pakko oli mennä jo toisen erän jälkeen nukkumaa, oli niiiiiin väsy ja nyt nimittäin väsyttää ihan kauheesti :D mutta ei se mitään.. SUOMI JYRÄÄ!!!

Yhteistyössä