T
täällä toinen samanlainen
Vieras
-ikä + miehen ikä molemmat 31
-lasten lukumäärä + iät yksi 1v
-parisuhteen kesto 10v
-yöherätysten määrä + imetys pari kertaa yössä imettelen, ei juuri haittaa nukkumista
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa) 0,5-0,25, eli kerran tai pari kertaa kuukaudessa
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan yöllä, kun lapsi on nukahtanut ja jos olemme itse vielä hereillä tai päiväunien aikaan, jos mies on kotona
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat sängyssä tai sohvalla, riippuu ihan siitä, missä lapsi on
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) Ei mitään. Olen joskus kysynyt mieheltäni, kiinnostaisiko joku erityinen, mutta hän on (onneksi) vastannut ei.
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) Ennen raskautta harrastimme seksiä tuplasti, eli lähes joka viikko.
-oletko tyytyväinen seksin määrään En, mutten jaksa itse panostaa asiaan, koska saattaa olla, etten yrityksistä huolimatta kiihotu.
-oletko tyytyväinen seksin laatuun En, silloin harvoin kun mies saa, niin hän on turhan nopea
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään Ei, muttei hänkään vaivaudu yrittämään useammin.
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun Ei, minä kiihotun niin harvoin ja vaikeasti ja häntä nolottaa ne kolmen minuutin muna -tapaukset.
+ mahdolliset muut lisätiedot Toisinaan teen käsitemput tai annan suuseksiä tai suihkussa reisien väliin, kun en muuta jaksa.