Suora kysymys seksistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-ikä + miehen ikä molemmat 31
-lasten lukumäärä + iät yksi 1v
-parisuhteen kesto 10v
-yöherätysten määrä + imetys pari kertaa yössä imettelen, ei juuri haittaa nukkumista
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa) 0,5-0,25, eli kerran tai pari kertaa kuukaudessa
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan yöllä, kun lapsi on nukahtanut ja jos olemme itse vielä hereillä tai päiväunien aikaan, jos mies on kotona
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat sängyssä tai sohvalla, riippuu ihan siitä, missä lapsi on
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) Ei mitään. Olen joskus kysynyt mieheltäni, kiinnostaisiko joku erityinen, mutta hän on (onneksi) vastannut ei.
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) Ennen raskautta harrastimme seksiä tuplasti, eli lähes joka viikko.
-oletko tyytyväinen seksin määrään En, mutten jaksa itse panostaa asiaan, koska saattaa olla, etten yrityksistä huolimatta kiihotu.
-oletko tyytyväinen seksin laatuun En, silloin harvoin kun mies saa, niin hän on turhan nopea
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään Ei, muttei hänkään vaivaudu yrittämään useammin.
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun Ei, minä kiihotun niin harvoin ja vaikeasti ja häntä nolottaa ne kolmen minuutin muna -tapaukset.
+ mahdolliset muut lisätiedot Toisinaan teen käsitemput tai annan suuseksiä tai suihkussa reisien väliin, kun en muuta jaksa.

-ikä + miehen ikä Minä olen 28v, mies 35v
-lasten lukumäärä + iät 3 lasta, iät 6v, 3v9kk ja 2v2kk
-parisuhteen kesto 8 vuotta
-yöherätysten määrä + imetys ei yöherätyksiä (eikä imetystäkään)
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa) 3-6 kertaa viikossa
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan Illalla ennen nukkumaanmenoa eli n.22-23
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat Sänky
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) -------
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) Ei, aina ollaan menty samaa rataa, joskin mies on meillä se halukkaampi osapuoli ja aina valmis (minä raskaana ollessani en niin halukas)
-oletko tyytyväinen seksin määrään Olen
-oletko tyytyväinen seksin laatuun Olen
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään On, mutta kai sitä voisi olla enemmänkin, jos häneltä kysyy
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun On

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Vastaa seuraavasti:
- Minä 25, mies 31
- 1 lapsi, 5v
- seurustelua 3v
- lapsi ei herää enää.
- seksiä noin 3 kertaa/vk
- Yleensä klo 20 jälkeen
- Sänky, Suihku ja olohuone
- meillä ei ole virikkeitä
- Alkuhurmioon verrattuna vähentynyt puoleen, ennen joka ilta, nyt toi 3kertaa /vk
- Määrään en naisena ole tyytyväinen, voisi olla useemmin
- oletko tyytyväinen seksin laatuun
- Hänelle riittää tuo määrä
- Laadusta tinkimättä, on.

Laatuun olen todella tyytyväinen.. Painotan sanaa todella ;)

-ikä: 28v + miehen ikä: 28v
-lasten lukumäärä + iät: 3kpl: 4v, 5v ja 4kk
-parisuhteen kesto: 7v
-yöherätysten määrä + imetys: n.3krt (ja imetys juuri loppunut)
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa): n.1krt tai kerta kahden viikon välein
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan: klo 22-01
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat: oma sänky
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) : ei mitään...
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) : ennen toista raskautta oli enemmän seksiä, lähes joka toinen päivä
-oletko tyytyväinen seksin määrään : en, haluaisin enemmän
-oletko tyytyväinen seksin laatuun : kyllä
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään: kyllä kai, koska ei jaksa useammin...
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun : uskoisin näin
+ mahdolliset muut lisätiedot

minä 31, mies 28
3 lasta 10 8 ja 5
6 vuotta
ei herää
kerran viikossa noin
yleensä 20 jälkeen
ihan mikä paikka tahansa
välineitä käytetään
näärä sopiva
olen laatuun tyytyväinen
ei riitä
on

Eli, Mikä on lapsiperheellisten seksuaalinen aktiivisuus. Vastaa seuraavasti:
-ikä + miehen ikä
* minä 25, mies 33

-lasten lukumäärä + iät
* 5-vuotias ja 1,5v.

-parisuhteen kesto
* 4-vuotta

-yöherätysten määrä + imetys
* vaihtelee tosi paljon. 1-2kertaa voi joutua heräämään, yöllä en enää imetä.

-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa)
* 1-2kertaa viikossa.

-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan
* 22-24 aikaan tai 12-14.

-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat
* sohvalla tai patjalla olohuoneessa....

-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla)
* ei olla vielä sellaisia tarvittu/haluttu.

-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika)
* Raskausaikana väheni seksin määrä ja lapsen syntymän jälkeen oltiin 1,3v kokonaan ilman seksiä.

-oletko tyytyväinen seksin määrään
* en

-oletko tyytyväinen seksin laatuun
* kyllä

-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään
* luultavasti kun ei ole valittanut

-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun
* kyllä

Yli vuoden tauko seksissä oli tosi rankkaa ja sai jopa mut miettimään eroamista... Mulle seksiä on vissiin paljon tärkeämpää kuin miehelle...

-ikä + miehen ikä= 27v/29v
-lasten lukumäärä + iät=lapset 7v ja 5v
-parisuhteen kesto=8v
-yöherätysten määrä + imetys=molem.oli koliikkeja muutaman kuukauden+imtystä vain 2-3kk
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa)pysyny aika samana noin 3-5krt/viikko
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan=12-22 välillä
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat=makkari.sauna,suihku,talli
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla)ei asuja tai leluja,sillon tällön keikistelen pienessä hameessa.
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika)siinä vaiheessa väheni hetkeksi kun lapsi alkoi olemaan ns vahtimis iässä, 1-2v tienoilla.raha ja työstressi vaikuttaa ajoittain.
-oletko tyytyväinen seksin määrään =enemmänkin saisi olla
-oletko tyytyväinen seksin laatuun =saan aina mitä haluankin eli kyllä
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään=enemmänkin saisi olla
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun=on

-ikä + miehen ikä
24v. ja 28v.

-lasten lukumäärä + iät
tyttö 4v. ja poika 2v.8kk

-parisuhteen kesto
reilu vuosi

ei yöheräilyjä

3-4krt, menkkojen aikaan harvemmin

illalla, yöllä, aamulla, iltapäivällä

makkarissa, suihkussa, saunassa, olkkarissa

-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla)
leluja ei käytössä, seksiasuja puen joskus molempien iloksi ;)

-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika)
exän kans olin nuo raskausajat, exä ei halunnut panna enää ku olin viimesilläni, pari viikkoa synnytyksestä jatkui seksi taas normaalisti. Paitsi esikosta ku jouduttiin väliliha leikkaan, meni useempi kuukaus ennen ku taas uskalsi sekstailla.

kyllä, tosin menkkojen aikaan haluan myös usein, muttei voi ykköseen (mies ei tahdo, enkä minä), vaan täytyy silloin panna kakkoseen.. Ja sitä ei kehtaa ku ehkä kerran kahteen kuukauteen harrastaa ettei peppu kärsi.

kyllä, saan aina orgasmin.

miehelle riittäis harvemminkin, joten saan joskus pakit.

mies on erittäin tyytyväinen laatuun; on peppuseksiä, normia eri asennoissa, mulla joskus ne korkkarit ja minihame, otan lähes päivittäin poskeen etc. :)

tuo, että saan orgasmin joka kerta, johtuu siitä, että samalla hieron itseäni kun mies panee mua. eli orgasmia en pelkällä vaginaalisella kiihotuksella saa....

monta kertaa viikossa, missä hemmetin välissä te nukutte?? :D
vai onko ne sellasia ppikasia kertoja 5-15 min kerta?
Jos hyvää seksiä saa niin kyl siihen menee vähintää 1t kerrallaan.

-Iät 24/31
-1 lapsi, 3 v
-5 vuotta
-yöherätyksiä/imetystä ei ole
-seksin määrä / viikko 1-7 krt
-Hahaha kellonaika vai, no aamulla, illalla, päivällä... milloin ehtii
-Sängyssä useimmiten, toki muuallakin.
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. Ei kuulu repertuaariin, mies ei innostu
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa: Tottakai! Ei aina jaksa
-oletko tyytyväinen seksin määrään: OLEN!
-oletko tyytyväinen seksin laatuun: Todella tyytyväinen.
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään: Omien sanojen mukaan on, miksi en uskoisi
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun: Omien sanojen mukaan on, miksi en uskoisi

No huhhuh mikä kysely :D

ikä + miehen ikä 24+33
-lasten lukumäärä + iät 7kk
-parisuhteen kesto 2v
-yöherätysten määrä + imetys n.1 nopea herätys/yö
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa) n.2krt/viikko
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan yleensä klo22 jälkeen
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat yleensä sänky, joskus sohva
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) mulla on joskus joku body yms. eli MINUN harteilla
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) raskauden aikana väheni
-oletko tyytyväinen seksin määrään Enemmän voisi olla
-oletko tyytyväinen seksin laatuun Nooo, ihan kohtuullisen tyytyväinen
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään Ilmeisesti
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun Luulisin että aika tyytyväinen
+ mahdolliset muut lisätiedot Miehelle jäi raskauskilot, mulle ei, joten hän 'häpeilee' kroppaansa(vaikka ei tod tarvisi) ja varmaan se syö hieman hänen seksuaalisuuttaan, samoin kuin vaativa työ(usein väsynyt). Minä haluaisin hieman enemmän vaihtelua hänen puoleltaan ja pervoutta, mikä on kyllä selvästi vähentynyt mutta nyt taas alkaa vähän parantumaan sillä saralla. Itsessäkin vikaa, voisi enemmän yrittää sekstailla silloin kun vauva päiväunilla eikä aina illalla kun mies jo väsynyt.

-ikä + miehen ikä 24 kumpikin

-lasten lukumäärä + iät 3kpl alle 5v

-parisuhteen kesto miljoona vuotta....

-yöherätysten määrä + imetys juuri loppuneet kumpikin, 4 vuotta valvoin ensin putkeen, olin raskaana ja imetin...

-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa) 2-3

-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan 22-24 kun käydään nukkumaan

-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat vain sängyssä, ollaan liian vanhoja, raihnaisia ja tylsiä bylsiäksemme muualla

-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) no ei ole....

-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) on, kun imettää jo pn pieni vauva ei kauheasti kiinnosta

-oletko tyytyväinen seksin määrään olen

-oletko tyytyväinen seksin laatuun olen

-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään eiköhän

-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun luultavasti

Eli, Mikä on lapsiperheellisten seksuaalinen aktiivisuus. Vastaa seuraavasti:
-ikä + miehen ikä 36+38
-lasten lukumäärä + iät2 5 ja 2
-parisuhteen kesto18 vuotta
-yöherätysten määrä + imetys ei heräillä
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa)2 kertaa
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan 21 jälkeen
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat sängyssä
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) virikkeitä ja leluja löytyy
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) vauva-aika oli kuivaa
-oletko tyytyväinen seksin määrään kyllä
-oletko tyytyväinen seksin laatuun kyllä
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään kyllä
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun kyllä
+ mahdolliset muut lisätiedot[/quote]

Höh. En lukenut koko ketjua läpi, mutta me olemme lapseton kolmekymppinen pariskunta ja seksiä on huikeat 1 kertaa/vko tai harvemmin. Mies ei halua enempää enkä nyt enää minäkään, kun tulee pakit niin usein. Ja aina sängyllä, samoissa asennoissa. Alussa oli enemmän vaihtelua ja useammin. Kaikki mitä tapahtuu tai ei tapahdu on lähinnä minusta kiinni. Ollaan puhuttu, mutta ei auta. Mies sanoo olevansa epävarma, mutta ei toisaalta osaa sanoa, mitä voisin tehdä helpottaakseni hänen oloaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt:
-ikä + miehen ikä
-lasten lukumäärä + iät
-parisuhteen kesto

-20,20
-2, 3v ja 5kk
-3 vuotta
-4-6 kertaan, ei imetystä
-ei viikottain, n 2 krt/kk
-22:00-02:00
-sänky, -
-plus miinus nolla
-vauva-aika
-tavallaan
-tavallaan
-ei varmaankaan
-ei varmaankaan

-ikä + miehen ikä 34+32
-lasten lukumäärä + iät 3v+0,5v
-parisuhteen kesto 10v
-yöherätysten määrä + imetys 1, ei
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa) 0-1krt
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan 15.00
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat sänky
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) vähentynyt lapsien myötä
-oletko tyytyväinen seksin määrään joo
-oletko tyytyväinen seksin laatuun joo
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään ei
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun ei
+ mahdolliset muut lisätiedot[/quote]

-ikä + miehen ikä: Minä 25, Mies 27
-lasten lukumäärä + iät: Lapsia 2,kolmatta odotan. Iältään 2v6kk ja kohta 4v.
-parisuhteen kesto: 6v
-yöherätysten määrä + imetys: Ei yö herätyksiä.
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa): Nyt on ollu päivittäin jo pidemmän aikaa, muuten noin 2-3kert/vko
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan: Ei ole kellon aikoja,silloin kun siltä tuntuu..
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat: Yleensä sänky,sohva,sauna
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla): ei ole tarvetta virikkeille.
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika): On, nyt kolmatta odottaessa on tehny mieli joka pvä. Vanhempien lasten vauva aikana myös sekisä oli viikkottain.
-oletko tyytyväinen seksin määrään: Kyllä olen.
-oletko tyytyväinen seksin laatuun: Kyllä
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään: On!
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun: Jep!

-ikä + miehen ikä 23+26
-lasten lukumäärä + iät 1kpl, 8kk
-parisuhteen kesto n. 3v
-yöherätysten määrä + imetys 1-4 kertaa, imetän
-seksin määrä / viikko (desimaalitkin kelpaa) 2-4 kertaa
-kellonaika, jolloin seksiä yleensä harrastetaan iltäpäivällä vauvan päiväuniaikaan tai illalla
-paikka, jossa seksiä harrastetaan useimmiten + muut paikat oh, mh, kh ja vierashuone (sohva, lattia, sänky)
-mahdolliset seksivirikkeet / leikit / asut tms. (+ onko tähän puoleen panostaminen jomman kumman harteilla) -
-onko aktiivisuudessa tapahtunut muutosta jossakin elämäntilanteessa (esim. raskaus, vauva-aika) minun mielenkiinto seksiä kohtaan kulkee käsikädessä väsymyksen kanssa, joten voimakkaan raskauspahoinvoinnin ja pikkuvauva-ajan halut aika vähissä
-oletko tyytyväinen seksin määrään vähempikin riittäisi
-oletko tyytyväinen seksin laatuun juu
-onko miehesi tyytyväinen seksin määrään useamminkin voisi olla, mutta joka toinen päivä on ollut ihan ok
-onko miehesi tyytyväinen seksin laatuun Taitaa olla. olen saanut painonpudotuksen/raskauden/synnytyksen jälkeen enemmän varmuutta makkariin, mikä toki miestä miellyttää

Yhteistyössä