"Suosion pudotus on hurja"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks nää ollukki protestivaalit, nyt alkaa jengi tajuamaan mitä teki.
Persuista ehkä 3% voidaan kelpuuttaa eduskuntaan, sillä osaavat käyttäytyä vaikka mielipiteineen idiootteja mielestäni ovatkin.

Epäilen, että tähän saakka Persujen kannattajista on liuennut lähinnä liikkuvia protestiäänestäjiä. Persujen ikäväksi uskon, että viime päivien tapahtumat tulevat rankasti harventamaan myös "tosipersujen" joukkoa, sen verran kylmää kyytiä ovat viime aikoina omilleen antaneet.

Aika noloa on touhu. Ensin ollaan maahanmuuttovastaisia ja sitten kun kannatus nousee, erotetaan maahanmuuttokriittiset ja huumorintajuiset puolueesta. Pirkko Ruohonen-Lerner saattaa koko puolueen hajaannukseen.

[QUOTE="vieras";26095660]Aika noloa on touhu. Ensin ollaan maahanmuuttovastaisia ja sitten kun kannatus nousee, erotetaan maahanmuuttokriittiset ja huumorintajuiset puolueesta. Pirkko Ruohonen-Lerner saattaa koko puolueen hajaannukseen.[/QUOTE]

Mietin tuossa juuri, että jos minun kannattamassani puolueessa toimittaisiin noin räikeästi omia vastaan...jäisi ensi kerralla minun ääneni saamatta. Ja vaikka asiaan perehdyttyänikin olen sitä mieltä, että minulla ja Hirvisaarella ei juurikaan yhteisiä mielipiteitä ole, niin tässä asiassa hän on mielestäni toiminut erittäin suoraselkäisesti.

Yhteistyössä