Suositelkaa hyvää haalaria kevääksi/ syksyksi 1½ v. tytölle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hakusessa siis mielellään haalari, mutta housu- takki yhdistelmäkään ei kokonaan pois suljettu vaihtoehto.. Ja pitäis olla vedenpitävä..Kiitos jo etukäteen!

Mä luotan reimatec:iin, meillä kestänyt aina lapsilla hyvin, eikä mitään moitittavaa. Reiman haalareissa vielä se hyvä puoli, että niissä on nepparit haalarin sisäpuolella, joihin saa fleece- ja villa-asut kiinni. Tosin ne pitää olla myös Reiman. :)

Alkuperäinen kirjoittaja niitä piisaa:
reimatec, lassietec, po.p, ticket ja remu esmes.

no saako näitä jostain netistä tilattua..? kun asun niin pienellä paikkakunnalla, että täältä ei saa mistään lastenvaatteita, muutakun halpa- hallista..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no saako näitä jostain netistä tilattua..? kun asun niin pienellä paikkakunnalla, että täältä ei saa mistään lastenvaatteita, muutakun halpa- hallista..

Saa, ainakin reimatecciä, mutta en tiedä, saako vielä mistään, kuun lopulla saa varmasti jo. :) Kannattaa vertailla, jossain saa kanta-asiakasalennuksia, joilla saa Reimaakin alennuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tickettiä ja reimaa saa ainakin täältä:
http://www.keltainenkettu.fi/

Netistä löytyy käytettynä oikein hyviä haalareita, esim. huuto.netistä. Jos ihan uutta haet, niin niitäkin jonkun verran löytyy netistä. Laita vaikka googleen hakusanaksi lasten vaatteet, välikausihaalari tms, niin löytyy :)

Itse suosittelen reimatecia ja remua, oman ja tuttavien kokemusten perusteella. Reimatecilla on tosin kivempia värejä :) Vielä loppuun, että mun tietämät halpa-hallit myy noita lassie-tecin haalareita!

Yhteistyössä