suositelkaa hyvää ripsiväriä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guest
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ainakin mulla se Kanbeo 38 varisi ja musta se lähti huonosti pois ja kävi silmiin muutenkin. Sitä en enää huoli. Ja tuota L'orealin double extensionia olen kokeillut äidilläni enkä siitä(kään) pitänyt. Viimeisin oli joku Max Factoryn, en muista mikä. Se oli ihan ok.

Paljonko muuten Lancomet maksaa näin maissa? Laivalla ne oli jotain 20 euroa.

Paljon hyviä neuvoja, kiitos. Ja lisää otan mielelläni :)

yves rocherin luminelle
lpic_1337_4000_2100.jpg

ja tää on oikeasti paras ripsari mitä oon ikinä kokeillu, ja niitähän on tullut kokeiltua, ei tuu paakkuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja guest:
Viikonloppuna sitten ripsiväri sanoi sopimuksen irti ja uusi pitäisi siis ostaa. Mikä olisi hyvä? Hintaluokalla ei niin väliä, kunhan ei mitään tajuttoman kallista. Sitä Kanebon 38:a on turha suositella, mulla oli tätä ennen sellainen ja inhosin sitä tajuttomasti, tai sitä miten se poistettiin - harjahan siinä oli aika kiva.

Joten neuvoja kehiin, kiitos! :)

niin lähteekö toi kanebo muuten ku nyppimällä?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mikä sellanen ripsari joka ei varise eikä valu päivän mittaan alaluomille eikä paakkuunnu??? lumenen ripsarit kamalia ne paakkuuntuu ja lorealin vedenkestävä joka pidentää ripsiä valuu alaluomille. maybelin paakkuuntuu.....

No ei tuo Blueberry ole varissut eikä paakkuuntunut. En mä sellasia kestä!

Tosta Blueberry ripsaristahan on tullu nyt myös vedenkestävä versio, ite käytän sitä eikä valu.

Yhteistyössä