Suositelkaa mulle ehkäisy!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
just kävin hakemass toisen jälkiehkäisypillerin muutaman kuukauden sisällä...

tilanne on tämä:n. 5 vuotta sitten oli käytössä e-pillerit, niistä lihoin(tai sitten va sattui samalle ajnkohdalle), sitten kaks lasta(toivottuja) ja nyt oikeasti tarvis jotain muuta ku aina rikkimenevä kondomi....

mutt ku ite oon ihan kivikaudelta näissä asioissa, e-pilleri haluaisin, muttpelkään että lihon taas. enkä haluis ett mun sisälle tungettais jotain epämääräst....

suositelkaa mulle jotain!

Esim. Yasmineja ja sen nimisiä on kehitetty niin että lihomista eis tapahtuisi. Kannattaa kokeilla. Usein lihomisen syynä on elämäntilannekin tms. mutta on itsellekin jiku kilo yllensä tullut. Jokatapauksessa ne jälkkärit on aika hormoonipaukkuja,joten e-pilleri parempi.

[QUOTE="hei";24833908]Onko sinulla hiekkaa alapäässä vai miten se kumi menee rikki? Mitä merkkiä käytät? Onko joku extraohut?[/QUOTE]

no sanos muuta. merkit vaihtele, tänään esim oli lidlin joku...sellainen vihreä pakkaus...

[QUOTE="Xxxx";24833914]Esim. Yasmineja ja sen nimisiä on kehitetty niin että lihomista eis tapahtuisi. Kannattaa kokeilla. Usein lihomisen syynä on elämäntilannekin tms. mutta on itsellekin jiku kilo yllensä tullut. Jokatapauksessa ne jälkkärit on aika hormoonipaukkuja,joten e-pilleri parempi.[/QUOTE]

joo, yasminia olenkin käyttäny silloin joskus ....kai sitä pitäis kokeilla uudestaan, mutta ku taistelen nyt painon ka ja en tod kaipaa ylimääräisiä kiloja

Itse olen käyttänyt femodenia ja cerazetteä eikä kumpikaan ole ainakaan mua lihottaneet.
Toki joku muu voi nistakin lihoa.
Ehkä sun pitää vaan kokeilla eri merkkejä?

Ehkäisykapseli. Menkat jää parhaassa tapauksessa pois. Ei muistamista. Kyllä sekin johonkin sisälle tungetaan mutta itse pidin miellyttävämpänä vaihtoehtona kuin kierukkaa.

[QUOTE="Jutta";24834207]Ehkäisykapseli. Menkat jää parhaassa tapauksessa pois. Ei muistamista. Kyllä sekin johonkin sisälle tungetaan mutta itse pidin miellyttävämpänä vaihtoehtona kuin kierukkaa.[/QUOTE]

Eikös kapselissa käytetä ensin jotain pillereitä "testaamiseksi" että sopii?

[QUOTE="vieras";24834291]Eikös kapselissa käytetä ensin jotain pillereitä "testaamiseksi" että sopii?[/QUOTE]

Jos haluaa, mutta saattaa olla niinkin, että vaikka pillerit sopii niin kapseli ei ja toisin päin.
Minipillereillä se kai testataan.
Itse siirryin e-pillereistä suoraan kapseliin. Eka oli vähän vuotoja miten sattuu mutta nekin ovat jääneet pois vuosiksi.

[QUOTE="Jutta";24834311]Jos haluaa, mutta saattaa olla niinkin, että vaikka pillerit sopii niin kapseli ei ja toisin päin.
Minipillereillä se kai testataan.
Itse siirryin e-pillereistä suoraan kapseliin. Eka oli vähän vuotoja miten sattuu mutta nekin ovat jääneet pois vuosiksi.[/QUOTE]

Kaverille vaan sanottiin että käyttää ensin minipillereitä muutama kk.

Yhteistyössä