Alkuperäinen kirjoittaja perinteinen:
Itse suosin kyllä Soneraa.. Soneralla on paras kuuluvuus (kun mökki on korvessa) ja Dna:lla kuulemma vaikeuksia kuulua ulkomailla. Voin maksaa sentin minuutissa enemmän siitä että minulla on luotettava liittymä! Niin ja mulla on 800 min puhetta ja 500 tekstiviestiä, koska käytän puhelinta paljon, niin jos puhut Dna;lla 800 min on se: 800 * 0,069 = 55,20 euroa, kun se Soneralla maksaa 32,90 euroa.. Että aika huomattava ero! Ehkä kokeilisin muuta mutta Dnalla ei ole tarjota kuin yhtä kokoa paketeissa!!!!
Mistäköhän olet tietosi saanut? Kannattaisi varmaan vähän tarkistaa tietoja... Dna:lla on useita eri kokoisia paketteja, kaikki halvempia kuin Soneralla.
Dna Onni minuuttihinta 6,9 senttiä ja sekunttiveloitus, Sonera halvimmillaan (ilman pakettia) 7,9 senttiä + aloitusmaksu 4,9 senttiä + minuuttiveloitus.
Niinpä dna:lla 10 sekunnin puhelu maksaa 0,0115 ? ja Soneralla 0,1280 ?...
Dna:n väestöpeitto 99,6%, joten kuuluvuudessakaan ei pitäisi olla valittamista. Matkustelen paljon ulkomailla, ei ongelmia, kuuluu noin 200 maassa, puolta halvemmalla kuin Sonera.
Jos Soneran verkko on mielestäsi ainoa sinulle oikea, tee itsellesi palvelus ja vaihda TeleFinlandiin. Se on Soneran brändi ja käyttää Soneran verkkoa, mutta säästät sievoisen summan joka kuukausi.
Ps. Sonera huonontaa taas palvelujaan : uutisissa juuri kerrottiin, että asiakaspalvelu muuttuu kokonaan maksulliseksi, myös jonotus...